miercuri, 2 noiembrie 2011

Urinal acut


Se făcea că încă mai stăteam cu chirie la foştii proprietari. Şi încercam să mă piş pe întuneric în fosta baie. Şi m-am pus pe budă şi-am început să mă piş. Imediat mi-am dat seama că făceam pe cocul sofisticat al fostei proprietare. M-am oprit, mi-am cerut scuze îngrozită, am reperat adevărata budă şi-am dat drumul iară. În secunda următoare am realizat că iar mă pişam pe cocul doamnei. M-am oprit. Mai greu, dar am reuşit. Nu înţelegeam de ce se întâmpla aşa ceva. Îmi ceream iertare în continuu, panicată, terifiată, plângând cu sughiţuri. M-am dus spre veceu a treia oară, l-am pipăit, iar senzaţia de rece la contactul cu colacul m-a asigurat că era ok. M-am pişat până la capăt. Când să mă şterg, de sub mine capul fostei proprietare îşi întoarce cocul şi-mi spune: "Nu-i nimic. Nu se vede pe blond.".

7 comentarii:

  1. hai ca esti chiar suprarealista! mplace

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca ti s-au recomandat lecturile nepotrivite; inca de pe la sapte ani.

    RăspundețiȘtergere
  3. Miiiiilf >:D<
    Ai vise cu blonde? Sweet :D

    RăspundețiȘtergere
  4. rasta, dublu hugs! stiam io ca cineva o sa faca o remarca potrivita la postu' asta :)

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate