vineri, 30 decembrie 2011

Gri


Prima zăpadă palpabilă la Cluj. Am ieşit să cumpăr peşte. Viu. De la Iulius Mall, unde erau goale acvariile, m-am dus în Piaţa Mărăşti unde-am aflat că magazinul de peşte s-a desfiinţat.  Pe drum am făcut un bulgăre de zăpadă finisat şi întărit bine de tot. Am luat la ţintă o cioară mare neagră şi am avut o satisfacţie răutăcioasă că am nimerit-o în plin, deşi ciorile sunt în general foarte precaute. Mi-am dat seama că m-aş putea obişnui să vânez destul de uşor, chiar dacă până acuma nu suportam cruzimea vânătorii. Am luat în cele din urmă din  Piaţa Mihai Viteazu un crap cu solzi, că n-aveau oglindă.


13 comentarii:

  1. Talentu e cand intra garcea. Ce ma enerveaza astia care inteleg aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu ce e de inteles aici.
    mi se pare o simpla postare scrisa de un dobitoc intr-o crasa lipsa de insipiratie.
    si-a luat prostu peste.
    a ce miroase , mai Kataev?
    asta ca sa nu ma gandesc la idiotenia crasa de a confunda bazinele cu acvariile.
    acvariile sunt pentru GUPI, lipsitule_de_inspitarie....:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place de mata. Are simtul umorului. A zambit cand a aflat ca i-am spermat in operatia pe inima. In schimb tu nu

    RăspundețiȘtergere
  4. bai maxiejizz ma pis pe stiinta ta piscicola manca-mi-ai pula din acvariu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lasa Petrov, nu fi suparat.

    Maine e Revelionu', si sigur te prinde Anu Nou pe veceu cu doua artificii in mana.

    RăspundețiȘtergere
  6. mars in pula mea de distrus nefutut atarnator pe milf si petrov pe viata!

    RăspundețiȘtergere
  7. In sfarsit repere spatiale, intrebarea mea cu unde in Cluj se intampla asta isi gaseste raspuns.

    Te iubesc Petrov.

    RăspundețiȘtergere
  8. Si daca ar fi avut oglinda?

    RăspundețiȘtergere
  9. daca aveau oglinda luam oglinda. crap oglinda.

    petrov

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate