marți, 6 decembrie 2011

Inestetica urâtului


Finţescule,

Încep prin a-ţi spune că eşti cel mai urât din universul acesta. Eşti îngrozitor de urât, mai mult ca urât. Eşti atât de urât încât nu-mi găsesc cuvintele să-ţi spun cât de urât eşti.

Nu, nu am altceva să-ţi zic în continuare. Numai că eşti mai urât şi mai greţos decât scarlatina. Un porc cu două capete, despicat pe burtă şi plin de puroi e mai prezentabil ca tine.

Insist să iei notă de faptul că orice om normal mai degrabă s-ar fute c-un vierme de mătase pe-o frunză de dud decât să se uite la tine. Mai bine un coşmar cu omizi decât în aceeaşi încăpere cu tine. Un păduche pe-o pizdă de mexicancă borâtă de-ai fi fost, şi tot parcă ţi-ai fi găsit rostul printre celelalte fiinţe, Finţescule!

Probabil, dar n-aş băga mâna-n foc, compania unui grup de chinezi bătrâni ar atenua neasemuita, neînchipuita urâţenie. Dar de unde chinezi bătrâni în barurile unde o faci pe MC-ul? Cât alcool distilat prin pâine ar putea estompa mutra ta transpirată în ochii nevinovaţilor care practic, mergând la o petrecere, au nimerit într-un horror c-un fetus grăsuţ la faţă?

Încerc să-ţi explic că până şi monstrul lui Frankenstein avea bunul simţ să se ascundă, ştiindu-se în halul ăla. Şi pe el îl chema MONSTRU, lumea ştia la ce să se-aştepte. Pe tine te cheamă aproape ca pe-o fiinţă şi ne înspăimânţi.

În încheiere, doresc să subliniez că sunt o persoană tolerantă. Pot accepta buza de iepure, îl pot accepta pe Woody Allen, m-am putut obişnui chiar şi cu hamsterii nou născuţi. Dar tu, Finţescule, în aceeaşi încăpere cu mine - numai in iad poate, dacă nu mă pocăiesc la timp şi dacă te acceptă şi ăia.

41 de comentarii:

  1. Da si mie un hint, cine plm e Finţescu asta, ca io nu ma uit decit la descoperici si arte.

    RăspundețiȘtergere
  2. baga si tu in google pa imagini dan fintescu, daca ai ficatul bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. mneah am vazut muuuult mai urati, p´asta cre´ca´l blesteama ma´sa si acum la cita tzeasta are, da´in rest e decit numa´anost si insipid.

    RăspundețiȘtergere
  4. ma, asta nu e numa urat si-atat. e urat intr-un mod scarbos, lipicios. plus ca el face pe masculinul feroc. crede-ma.

    RăspundețiȘtergere
  5. libidinos e cuvantul care´ti scapa? pe tine te cred din oficiu.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu ma, nu-mi scapa niciodata cuvinte. nu libidinos. ca-n filmele alea cu alieni vascosi.

    RăspundețiȘtergere
  7. aha. Auzi, hai sa´i facem o sugestie, daca shpagatu´e semnu´distinctiv pt. badea atunci asta ar putea sa stea in cap fara probleme, ba ar fi chiar indicat ca ma gindesc ca e obositor pt. corpu´ala firav sa sustina ditai capatzina.

    RăspundețiȘtergere
  8. finţescu: Am 32 de ani si ceva si, pentru prima oara in viata mea, traiesc singur.
    -----------------------------
    E o exagerare de genul sunt monicatatoiuşiatâtşivreauomuiedemilă.

    Corect era aşa: sunt singur de când mă ştiu, că numa eu mă ştiu, alţii nu mă ştie. vreau să mor, dar nu cred în dumnezeu decât dacă există viaţă sexuală de apoi pentru dujmanii mei deviaţi sexual pentru care mă rog să-şi spargă vuvuzelele-n capu meu gol pentru care o să fac o gaura şi mai mare decât gura mea, ca să mă fută direct în cap, şi dacă vor, dă, doamne, să să cace direct în capu meu, o sfântă izbăvire de creier.... doamne, te rog, fă să fie iad cu sadici, aşa de mult te rog, şi io să fiu masochistul care să sufere pentru tot ce n-a suferit cristos pe şi sub pământ. doamne, dă-mi o pulă, una mică, bleagă şi sifilitică, şi eu o să mi-o fac idol.
    --------------------------
    cimpoacă fără blof şi leptof
    --------------

    Soră Momo, io ţ-am zîs: multă lume năcăjită!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe lângă ăsta, Măruţă e Goethe.

    RăspundețiȘtergere
  10. şi dan negru e caravaggio

    RăspundețiȘtergere
  11. iar dana grecu e chiar dan grecu la inele

    RăspundețiȘtergere
  12. oana roman e annette bening

    RăspundețiȘtergere
  13. nana mouskouri e demis roussos

    RăspundețiȘtergere
  14. lorgeana e hypatia din alexandria + simone de beauvoir, cu taxiu plătit

    RăspundețiȘtergere
  15. jean paler e octavian paler

    RăspundețiȘtergere
  16. S'a reprodus! Are o fata ca ala din twilight.

    RăspundețiȘtergere
  17. Bai Fintescule, tu cand incepi laba, calotezi, sau decalotezi ?
    (NOTA BENE: inca n-am stabilit ca ai pula, asta sa fie clar !)

    RăspundețiȘtergere
  18. eu n-am inteles cine e fintescu dar paragrafele sunt faine.sper sa moara oricum.

    RăspundețiȘtergere
  19. oi fi eu urat, da' am salariu mai mic decat pula. poate pana la pensie fut si eu vreo mutanta.

    RăspundețiȘtergere
  20. Da' Petrov nu mai scrie si el ceva?

    RăspundețiȘtergere
  21. taci tu, ca´i ocupat. S´a proclamat un fel de merlin al tinutului kaufland si acu´lupta pt. autonomie. underground!

    RăspundețiȘtergere
  22. bueei, la 2 metri, câţi are petrov în realitate, io cred că are gagici din 2 în 2 metri. de caclu optic.
    şi numa aşa le face: ia pula, na pula, ia pula, na pula!
    da nici ele nu se lasă: pa-pa, mai vb! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  23. în fond, mai dă-le-n pula mea de caţalube, ghioarle şi futături. ce, un bărbat adevărat nu poate trăi şi fără femeile altora?

    RăspundețiȘtergere
  24. chiar si Bronson o babardea pe logodnica lui Brian. cine n-a vazut filmu' sa-i fie rusine!

    RăspundețiȘtergere
  25. e lună plină. ia uite, luna asta iar n-a luat salariu anonimu.

    RăspundețiȘtergere
  26. dupa Drive si Bronson cine mai are nevoie de salariu? : )

    RăspundețiȘtergere
  27. Cimpoacă nu-ţi mai sterge bloful... intru-n depresie de câte ori îl caut şi nu-l găsesc.

    RăspundețiȘtergere
  28. subscriu, ori suntem scriitori, ori nu mai suntem!

    RăspundețiȘtergere
  29. s-o scumpit furadanu. rip mălina. noroc că io stau la etaju 4.

    RăspundețiȘtergere
  30. e bun şi drive, da margin call e de belea.

    RăspundețiȘtergere
  31. asteptam un review la falling down cu malina.

    RăspundețiȘtergere
  32. Hai ca e de bine. Cine trece pe-aici nu se mai sinucide.

    RăspundețiȘtergere
  33. bai, deci uite peste ce am dat :))

    http://www.danfintescu.ro/2009/01/04/mario-varga-llosa-elogiu-mamei-vitrege/

    "E o carte puternic sexuala, dar si puternica in acelasi timp."

    RăspundețiȘtergere
  34. a, si l-a si botezat nitel pe llosa :D varga!

    RăspundețiȘtergere