vineri, 16 decembrie 2011

Mare albastră


Citeam Aripa grifonului (Alexandru Vlad) şi era vorba despre un grup de tineri a căror prietenie se duce pe pulă şi despre un soare roşu si mi s-a facut dor de (pe) nisipul de la mare, deşi n-am văzut niciodată răsăritul la mare că mi-a fost lene, şi mai că  mi-au dat lacrimile. M-am îndrăgostit o singură dată la mare, m-am vindecat de o boală la mare şi prima mea amintire sonoră legată de mare e o voce de copil în tren arătând spre mare şi zicând: “Mamăăă, uite Bega!” şi tata râzând copios.


19 comentarii:

  1. ba pula, io nu inteleg de ce n-ai lasat eului liric deschiderea catre pishat in mare in acest text?

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer is convins ca m-am pisat in mare de multe ori da nu-mi vine asta-n minte cand ma gandesc la mare. si nu eram intr-o dipozitie uro cand am scris asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Maaaareeee albastrăăăă, baaaat la fereastrăăă.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce faci, marghi, cânți în submarin?

    RăspundețiȘtergere
  5. marghiola, marea albastra pe care o vezi tu este doar pula mea din fatza ochilor tai dupa ce-am futut in gat cand luai albastru de metilen, sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cemă, iarasi ai fugit de la scoala ajutatoare si'ai furat bani de la cersetori ca sa te duci la net cafe, sa scrii "pula" aici la Petrov? Io zic sa te asezi in 4 labe (4 labe ar trebui sa fie ceva foarte la'ndemna pentru tine) si sa latri la trecatori, poate ai noroc sa te scape astia de suferinta.

    RăspundețiȘtergere
  7. ba oana zavoranu in mizerie, mie si lene sa raspund la replica asta atat de slaba.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bai nicusor de la braila wannabe, nu'ti e lene, esti doar prea prost.

    RăspundețiȘtergere
  9. Marghioala, darlin´, ai pus o cratima aiurea..tocmai tu!?cre´ca de iemotie :o) eh tot mai bine decit sa n´o pui deloc.

    RăspundețiȘtergere
  10. fara legatura cu nimic, am gasit un text si am dat copy/paste:
    "Ma numesc Oana Seban si lucrez baby sitter la fiul dlui Iosipescu Zambra.In datele de 03.08.2010 Copilul acestuia sa imbolnavit , am Mers Cu Impreuna acesta la UPU , IAR cand dl Iosipescu Zambra un telefonat dnei Mihaela Sasu DIN Ploieşti, str.Tazlau 5 , bl.37E , ap.8, pt ao informa de starea copilului şi , ADN-ul Sasu spus ca o Nu o intereseaza de copil.Nici Pana Nu astazi un venit sa -l vada , Nu o telefonat sa intrebe de copil , MAI MULT SI- o inchis mobilul ( numarul Cu mobilul : 0733356533 ) ADN-ului. Sasu Este Monstru ONU de Femeie , o mama denaturata si imorala.Locul dansei Este în Iad si la puscarie , Nu Merita sa se cheme femeie si mama,avand in vedere ca si o catea mai daneza nu-si abandoneaza puiul"

    RăspundețiȘtergere
  11. Garceo, po's'o pun in vigilenta ta? Ca dac'ai incercat sa fii subtil cu ceva, n'am reusit sa te patrund.

    RăspundețiȘtergere
  12. ba oana roman zavoranu, ma pish pe celulita ta, io-ti ofer intotdeauna imagini plastice cand te injur, tu injuri ca o tzaranca virtuala. faptu ca sugi pula umoristilor din romania nu pare a fi singuru tau defect. si a suge pula unui comediant nu e umor.

    RăspundețiȘtergere
  13. nu ma, ai dreptate, io recunosc ca´s singuru´care rid de glumele mele si da, mi s´aparut amuzant ca acu´ț+x perioada de timp mi´ai bagat cam acelasi text pe motiv de cratime puse aiurea. Te las cu cemah, il meriti.

    RăspundețiȘtergere
  14. Cemă, io zic sa te demonstrezi in strada cu pene'n cur in fata la guvern pe tema asta. Faptu' ca io sug pula nu e un secret. E ceva frumos. Ceva deosebit. In caz ca nu stiai, femeile sug pula. Altora. Faptu' ca tu esti bou si'n paranoia ta ai impresia ca te'njur si pe deasupra mai sugi si pula lu' Petrov pe'aici care te apara ca pe copilu' lui cu varii handicapuri pe mine nu ma impresioneaza. Ma scarbeste.
    Garceo, esti ca o nevasta care dupa ce'a facut ciorba i'a zis barbac'so ca mai bine manca o ciulama si'acu e tafnoasa. Stiu ca suferi de genu' ala de bipolaritate internetica la fel ca si gasca selecta in care te invarti, dar la fel ca'n cazu' lu' cema asta nu ma impresioneaza. M'am obisnuit cu invidia pă valoarea care'o detin ca nu ma ofilesc in glastra de fiecare data cand imi belesti lindicu' si a doua zi te plangi ca ti'au ramas floci intre dinti.

    RăspundețiȘtergere
  15. da ma ma merita dar ba garcea, stii ce merita ma-ta? merita s=o fut cu luncragu in gaoza si s-o slobozesc tone de centrimentri cubi din sfanta mea sperma, asta daca n-a murit deja biata femeie,dzeu so ierte!

    RăspundețiȘtergere
  16. ba gaarcea, stii ce mai merita? merita sa-ti slobozesc in dantura noii tai nascuti daca ai. in dintii aia de lapte, daca stii la ce ma refer/

    RăspundețiȘtergere
  17. " e frumos sa sugi pula" spuse marghioala oglindindu-se in abdomenul pe care se asezase un luciu al inghetului. era iarna, marghioala avea 34 de ani si tot sugea pula boschetarilor care scriau la diverse pliante din garile din moldova. ce scriu oare boschetarii pe hartiile pe care le gasesc in tomberoane? pt marghioala nu prea conta, un creion in mana si o haina ponosita asigurau cucerirea acestei fiintze.

    RăspundețiȘtergere
  18. Marghioala, da´n´ar fi mai simplu(si igienic) sa te epilezi?Sau cum pula mea se zice´n cercurile selecte la activitatea aia cind dai cu gilette´u´imprejuru´lindicului. Oi avea vreun complex pa tema asta?In fine cu sau fara french garden tot tzaranca la bloc ramai, asa ca nu te obosi.

    RăspundețiȘtergere
  19. Spiritul sfintelor sarbatori pluteste in aer inlantuindu-se intr-o hora magica impreuna cu stelutele ce se desprind de pe cer si cu pruncii raiului ce vestesc un singur lucru; Vine Craciunul! Lasa-te imbaiat de aceste momente de tihna deplina si toate sentimentele de fericire ce le poarta cu ei ingerii de omat.

    RăspundețiȘtergere