luni, 26 decembrie 2011

Nu-i uşor să ajungi deştept 1


05.03.1990

Pînă în a doua oră nu s-a întîmplat nimic, numai ne-a dat lucrările la gramatică. Eu am luat -10. În prima şi a doua pauză am jucat cu clasa a IV-a fotbal. I-am bătut cu 5-2 scor care s-a făcut în a doua pauză, cînd casa de copii ne-a luat mingea. În a treia pauză, iar am jucat fotbal, dar scorul a rămas acelaşi. Acum sîntem în ultima oră. Tovarăşa ne-a verificat la nişte exerciţii la matematică şi cîţiva din clasă n-au înţeles exerciţiile. Sună clopoţelul cînd S. era la tablă. Tovarăşa l-a luat puţin în rîs şi a început să plîngă, l-a luat şi pe A. în rîs, dar el nici nu s-a sinchisit. Tovarăşa l-a m-ai întrebat ceva şi a început şi el să plîngă. La 12 şi 19 minute am plecat.


46 de comentarii:

  1. Jurnalul erotic al unei adolescente de 16 ani

    RăspundețiȘtergere
  2. m-ai scrie, petrov!
    ca io m-a regasesc in scrierea ta.
    io cand aveam 13 ani o zis diriginta sa ie-s afara din clasa da io am persiflat-o si i-am dat mui-e!

    RăspundețiȘtergere
  3. in loc de-o liniuta pt veridicitate nu mai bine va agatati de pula mea?

    petrov

    RăspundețiȘtergere
  4. o liniuta pentru toata lumia! la multi ani, copii!

    RăspundețiȘtergere
  5. pt ca vad ca nu s-a inteles: asta e primu episod dintr-un serial in care o sa copiez INTOCMAI fragmente din scurtul meu jurnal de la inceputul anilor 90.

    Petrov

    RăspundețiȘtergere
  6. petroafe, da o poză cu dumnezeu n-ai?

    RăspundețiȘtergere
  7. ehehe, soră momo, ai scăpat nefutută şi anu ăsta... and a happy dead pig.

    RăspundețiȘtergere
  8. cum e ursu pe spinare, aşa-i lori-ntre picioare. de fuego.

    RăspundețiȘtergere
  9. fincă este 12:01, La Mulţi Ani, MILF!

    RăspundețiȘtergere
  10. şi fincă este 12:09, La Mulţi Bani, Marghioala!

    RăspundețiȘtergere
  11. ba, in caz ca nu v-a-t-i prins, asta´i un comentariu d-i-n-t-r-u-n serial de comentarii in care o sa redau INTOCMAI parerea mea despre imbecilii cu iq´u´frezat in fotoshop.

    RăspundețiȘtergere
  12. tovarăşa mai trăia la inceputul anilor 90?

    RăspundețiȘtergere
  13. traieste, dupa 4 ani de scoala, plus anii de gradinita, nu-i usor sa treci la o chestie tip "doamna" care-ti pare atunci ca suna exact ca o pula.

    RăspundețiȘtergere
  14. Pe care le-am băut...
    ------------------------------

    Din jurnalul lui Mălăele

    vineri 15 iulie 1960
    Astăzi când m-am sculat pe cer era un nor. Pe urmă ne dusărăm la plaj şi mama să dusă la gheol şi mia adus la plaje. Mămica mă unsă tot de nămol. Am stat până mam uscat şi pe urmă mam dus în apă cu tati eu am făcut baie şi pe urmă am fugit fuga la plaje. Pe urmă am plecat acasă. Am mîncat şi m-am culcat pînă la 5j. Am mîncat şi m-am culcat.

    RăspundețiȘtergere
  15. tot de mălăele

    - în câte ţări ai fost?
    - în toate.

    RăspundețiȘtergere
  16. scrisoare de răspuns de la revista flacăra, bucureşti, 24 februarie 1970

    Stimate tovarase,
    Caricatura dv. „Fara cuvinte“, e, din pacate si fara haz. In plus e cam licentioasa.
    Cu salutari tovarasesti,
    SECTIA SCRISORI

    RăspundețiȘtergere
  17. petroafe, tu abia când o să te pensionezi o să afli că ai lucrat în cultură.

    RăspundețiȘtergere
  18. ce să-ţi fac, dacă nu prezinţi nimic „pe lângă carieră“...

    RăspundețiȘtergere
  19. materialism dialectic. măcac pe pula ta de macac.

    RăspundețiȘtergere
  20. e asa prost filmu ca nu-mi amintesc decat fata de retard a lu ochelari scapati in faina de malai. asta ca sa stii cat apreciez tot ce pui aici despre imbecilu ala protohipster.

    RăspundețiȘtergere
  21. la un bar din alba iulia era malaele si manca dupa ceva spectacol. unu beat merge la el si il roaga sa-i dea un autograf ca-i mare fan. dupa 10 minute merge si cere si pentru nevasta-sa ca si ea ii mare fan. dupa inca 10 minute cere si pentru fiu-so. malaele il roaga frumos sa nu-l mai deranjeze ca ar vrea sa manance la care betivu:
    -da tu cine pula mea esti, ba chiorule?
    true story.

    RăspundețiȘtergere
  22. O, nusepoate. De mic erai anost? Io am crezut ca ai evoluat in timp.

    RăspundețiȘtergere
  23. And yet another epic win for Cpt. Obvious.

    RăspundețiȘtergere
  24. Cre'ca vroiai sa'mi zici la multi ani si nu ti'a iesit.

    RăspundețiȘtergere
  25. mai e pan acolo. acuma voiam sa-ti zic sa ai grija la excese.

    RăspundețiȘtergere
  26. petrofe, vezi că în scorpion king 3 joacă unu care n-are ochilari tăvăliţi prin făină şi nu e oltean, are decât 2 metri şi a luat bătaie în gara din dej. da plm, aia e gară?

    RăspundețiȘtergere
  27. nu marghi, m-am uitat sub fusta ta si-am vazut america.

    ba cimpoaca pe tine cum de nu te dau aia afara de la munca asa beat non stop?

    RăspundețiȘtergere
  28. ba s-avem pardon, io am serviciu, nu muncă. de altfel, am şi uitat de când sunt în concediu. no, nu-i bai, am înţăles io unde baţi. scuzaţi deranju, da era deja făcut.
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  29. nu bat nicaieri, era o intrebare pe deplin justificata te asigur. in afara de prietenu tau garcea, toata lumea iti zice sa te culci in plm.

    RăspundețiȘtergere
  30. ce sa fac ba petroave, nu mai tin la bautura, adorm inaintea lui :o)) da´daca tot bati apropouri, tie ce´ti zice lumea in anonimitatea ei, c´am uitat!? cica´i parere unanima.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate