joi, 1 decembrie 2011

Pseudobăşini


Am mâncat la Opera, pentru prima dată, peste drum de Teatrul Naţional. Mâncare cinstită, loc decent. Chifteluţe marinate şi orez cu ciuperci. Plus un Paulaner. M-am simţit bine, îmi place să mănânc singur. Atâta doar că nu înţeleg de ce pula mea trebuie să pună, în locuri unde se mănâncă,  scaune sau băncuţe îmbrăcate în materiale (piele, imitaţie de piele etc.) care pârâie ca nişte băşini cand îţi mişti fundul şi picioarele pe ele. Încât trebuie să te mai mişti de două trei ori de jenă, ca să se prindă vecinii că nu, tu nu te-ai băşit, ci aşa fac scaunele, ele-s de vină, uite nici măcar nu pute.


9 comentarii:

  1. eh, nu tre sa te misti in plus, ca le vine si lor randul. tuturor ne vine randul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fascinanta viata a lu' Petrov.
    A mancat orez si a scartait un scaun.

    Pseudoviata

    RăspundețiȘtergere
  3. iti dai seama pe unde te afli tu particula proasta?

    RăspundețiȘtergere
  4. In sfarsit intrebarea mea cu unde in Cluj se intampla asta isi gaseste raspunsul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce muişti sînt oamenii care vin sa citeasca un blog fără a-i obliga nimeni, după care se pun să arunce cu căcat in omul care şi-a scris oful (mai mult sau mai putin interesant, e drept). Şi mai şi postează anonim. Drop dead ca un căcat de maimuţă !
    ( Că tot a venit vorba, oare maimuţele se cacă din copac ? )

    RăspundețiȘtergere
  6. "după care se pun să arunce cu căcat in omul care şi-a scris oful"

    Aici deja vorbesti de cea mai mare pasiune a lui Petrov.
    Omul ar fi chiar in extaz sa se arunce cu asa ceva in el.

    RăspundețiȘtergere
  7. ce muisti sunt oamenii care vin sa citeasca un blog.

    RăspundețiȘtergere
  8. eu am o problema asemanatoare cu mesele care nu stau pe toate cele 4 picioare!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate