luni, 23 ianuarie 2012

100% natural


Aş vrea să pot da timpul înapoi!!!


13 comentarii:

  1. danion are chiloţi de dizainăr, marca botezatu, cu gaură-n cur. adică, dacă tot e intrarea liberă...

    RăspundețiȘtergere
  2. da vasile num place. era mai cul basileos. sau nectaridis. suna mai a muntele aţhos, aşea.

    RăspundețiȘtergere
  3. mpula mea, bă petroafe, numa la foale ţă gându, lebări dă la caufland. era mişto să mergi şi tu la conferinţa aia, mai aflam şi noi care e trendu la concurenţa lu oreste.

    RăspundețiȘtergere
  4. bă, da nion ăla nu cumva e fratili lu nio din matrics?

    RăspundețiȘtergere
  5. ieşti un meschin. băşinile le vezi!

    RăspundețiȘtergere
  6. afisele astea n-au s0n0r, desi put.

    RăspundețiȘtergere
  7. petroafe, ieşti un delicat.
    tu nu puţi?

    RăspundețiȘtergere
  8. ai, mă, am glumit. aşa mea venit. iartă-mă, te rog.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate