luni, 9 ianuarie 2012

Ecou de fructe


Îmi place uneori să fredonez sau să fluier diverse melodii când trec pe lângă anumiţi oameni. Să văd dacă reacţionează în vreun fel, dacă schiţează un gest de recunoaştere a piesei. Să fac un fel de verificare a unor afinităţi. Dacă ăia-s din filmul meu sau nu. Sâmbătă seara mergeam în spatele unui cuplu, în întuneric, şi de la distanţă păreau doi oameni oarecum interesanţi. Aşa că, la scurt timp, am intrat în depăşire fluierând o piesă ciudăţică şi iată ce dialog mi-a fost dat să aud trecând pe lângă ei:

El: Mâncărica o fost bună. Da’ salata die fructieee…
Ea: Putiem face şi noi dacă vrei!...

Mi-am înghiţit fluierul şi-am accelerat.

8 comentarii:

  1. Mai bine te transformi in hipster decat in taran. Era previzibil avand in vedere orientarea sexuala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai vazut un cuplu de necunoscuti si te-ai dus pe langa ei sa le fluieri o melodie.

    Tu chiar esti mascariciu' Clujului.

    RăspundețiȘtergere
  3. slaninoalo, tu esti imprevizibila si acidurica.

    anonim, mintea ta e mai putin e unidimensionala e chiar zerodimensioanala.

    acuma mars la culcare ca se inchid blogurile pe azi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Noapte buna, Petrov. Data viitoare, eventual cant'o p'aia cu "am avut si vom avea mereeeu..."
    pe langa niste florarese. Sigur o sa le impresionezi. Pupiiiici.

    RăspundețiȘtergere
  5. _ Se tini dupi noi un chilios
    _ L-am vazut.Da di ce fluira ca prostu ?
    _ Nu stiu. Cred ca-i nibun
    _ Tot suiera si suiera. Asta-i prost ca noaptia.
    _ Iar ii dupi noi. Si fluira alta melodii
    _ Da-i nisti bani, poati pleaca nebunu

    RăspundețiȘtergere
  6. Vad ca ai multi fani anonimi, sper sa nu fie unu si acelasi.

    RăspundețiȘtergere
  7. de ce speri?

    oricum se intrec in prostie unii pe altii, deci nu cred ca e doar unu.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate