luni, 16 ianuarie 2012

Eurosalam 2


Mă relaxează foarte mult să fac baie. Şi fizic şi psihic. Să pun muzica tare, să las uşa deschisă, să stau în cadă cu picioarele pe-o margine şi capul pe marginea opusă. Pur şi simplu îmi golesc complet creierii. Pun piciorul pe scurgerea de supraplin şi mă joc dând drumul apei şi oprind-o. Am încercat să citesc în cadă. Nu-mi place defel. Stau şi câte-o oră uneori până începe apa să se răcească. Ieri am ales un playlist şi m-am băgat în cadă. Muzică bună, relaxare, nirvana. Până când a început: “Asta-i nuntă-mpărătească lalalalalalai la, nu e nuntă ţigănească (!) lalalalalalai la...” Să-mi bag pula, n-ai cum să nu dansezi când cântă Florin Salam, cel mai mare tare lăutar din România! M-am ridicat în picioare şi-am început să dansez, să împrăştii apa cu picioarele şi cu mâinile. Parcă eram la scăldat. Prosopul verde, coşul de rufe, ligheanul, oglinda, gresia, wc-ul, raftul de cosmeticale cu tot ce era pe el toate le-am udat. Toată baia am udat-o de fapt. Mi-am revenit din vrajă cand s-a terminat piesa brusc (era o variantă incompletă de pe youtube). Am terminat cu spălatul, am curăţat tot prin baie şi am mai ascultat-o de vreo 5 ori. Lalalalalalalai laaaa!

 Live Florin Salam - Asta-i nunta imparateasca
    
  Asculta  mai multe  audio   diverse

14 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=so9DBHCo64Q&ob=av2e

    RăspundețiȘtergere
  2. asa si? valabil pt ambele comenturi.

    RăspundețiȘtergere
  3. O imagine groteasca:
    un chel trecut de prima tinerete zbenghuindu-se in curu gol prin cada cand a auzit salamu' cantand din frigider.

    bleah

    RăspundețiȘtergere
  4. mai bine decat un anonim care traieste exclusiv pe net. manca-mi-ai pula de cacat uscat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Vezi ca ti-ai udat si colantii cand te agitai in cada.
    Si n-ai azi cu ce sa te imbraci cand iesi la fluierat melodii pentru necunoscuti.

    RăspundețiȘtergere
  6. cacatule te repeti ca un cacat ce esti.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dacă şi mezel ăsta e lăutar, se răsucesc in mormânt; Toni Iordache, Siminică, Fărâmiţă, Albeşteanu şi incă mulţi...

    RăspundețiȘtergere
  8. siminica si faramitza cel putin is 10 clase sub salam. siminica nici n-avea voce in plm. zero. avea doar jale.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ilf si Petrov aveau un umor rafinat... nu cocalarii de astea.
    Daca ati avea un pic de imaginatie, v-ati gasi un titlu de blog original, nu apeland la niste scriitori populari si cu adevarat inteligenti.

    RăspundețiȘtergere
  10. da n-avem imaginatie, asa ca mars in plm pe tarlalele culturii hipsteresti!

    RăspundețiȘtergere
  11. ma petrov, ce rezolvi daca mai esti si manelist ?

    RăspundețiȘtergere
  12. ahahahhaha rupe-le fasu', petrov

    RăspundețiȘtergere