vineri, 6 ianuarie 2012

Mulţi, mulţi, da' proşti!


Toată prostia existentă în Ardeal se concentrează parcă într-o melodie săltăreaţă superenervantă pe care o auzi la toţi ţăranii de la sat sau de la oraş, la absolut toate nunţile, la botezuri, pe toate maşinile de rechini, în autobuze, ca ringtone de telefon mobil, în piaţă, la radio, la vecinul de bloc, în garajele dintre blocuri, la benzinărie, la ABC, la birt, la restaurant, în căminele de studenţi sau internatele de liceu, la toţi imbecilii care populează această regiune minunată a ţării noastre dragi.


Vă prezentăm “Toate şogoriţele”:




 
Şogoriţă e unul din cele mai enervante cuvinte pe care le-am auzit în viaţa mea!
 

8 comentarii:

  1. Unul dintre comentariile de pe You Tube: "Acest Geo care zice care este cel mai mare fan Angela Rusu este un mincinos, nu eu am desfiintat fan Clubul Angela Rusu ci el a spus asta, mai multa detalii despre adevar intrati pe radiovpd@yahoo.com cu stima Puiu ".
    Flawless.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lăuză e'n topu' meu personal. Si cumătru.

    RăspundețiȘtergere
  3. Majoritatea prostiei din Ardeal vine de prin zona Beiusului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ciudat cuvant, nemaiauzit de mine, dar daca as trece dincolo de el,nu cred ca as vedea o prostie, ci o multime de oameni ce vor sa chefuiasca,
    fara de griji,
    fara de altii,
    si pur si simplu, adunati si traiti intre ei.
    Ei sunt si sunt langa noi si astfel ei sunt ai nostri iar noi suntem ai lor, fiindca altfel nu se poate- ar fi totul prea trist!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mor sogoritele mele,
    C-am un bade cum n-au ele.

    Ce-ati facut cu nebunii din gari ?
    Macar ei n-aveau limba de cirpa.
    Saci cu piine,sudoare,tigari
    si tacerea complice si tirfa.

    Trece lumea treaca-n pace
    Ce-am facut nu pot desface.

    RăspundețiȘtergere
  6. ce-s sogoritele astea? au pizda?

    RăspundețiȘtergere