joi, 12 ianuarie 2012

Paraziţi


Poliţia locală = poluţie locală diurnă fără efect defulator.


16 comentarii:

  1. Te-au arestat pentru vagabondaj ?
    Sau pentru agasarea necunoscutilor cu melodii fluierate ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de pula mea s-au legat. cica vagabondeaza prea mult prin tine.

      Ștergere
  2. Ai fantezii cu MOlitia locala

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa Petrov, nu fi suparat.
    Decat sa te superi pe blog, mai bine iti pui o pereche de colanti si iesi pe strada sa fluieri melodii pentru necunoscuti.

    RăspundețiȘtergere
  4. colanti imi pun pe pula. cand iti dau muie tie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Prostalov, "muie" inseamna "gura"
    Deci tu tocmai ai zis mai sus ca vrei sa-mi dai gura pe pula.
    (si nu oricum, ci imbracat in colanti)

    RăspundețiȘtergere
  6. da, ti-am mai auzit conceptia asta de retard. n-ai invatat nimic, se pare ca inteligenta mea nu se transmite prin sperma.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce cacacios esti. Ti-ai modificat repede postu, ca picai drept ultimu prost.

    RăspundețiȘtergere
  8. l-am modificat inainte de-a raspunde tu, incetule, sa nu existe dubii, desi era corect si-asa, dar stiam ca tu esti greu de cap.

    RăspundețiȘtergere
  9. Petrof, introduceţi comentariul dumneavoastră, ahahahaha!

    RăspundețiȘtergere
  10. cititorule de cititori credeam c-ai disparut=))

    RăspundețiȘtergere
  11. Astazi Petroff m-a intepat cu un ac in cur in timp ce calatoream cu troleul 25 inspre Iulius Mall.

    O cititoare

    RăspundețiȘtergere
  12. da de pl in gura de ce nu zici nica?

    RăspundețiȘtergere
  13. Am reusit sa fac poza la acul cu care m-a intepat.

    [insert very small penis picture link here]

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate