marți, 17 ianuarie 2012

Somnul naţiunii


Crin Antonescu e o pulă bleagă de om, fără coaie. Totuşi, dacă vrea să mai prostească vreodată pe cineva că există vreo urmă de bărbăţie în el, să prostească zic, trebuie să facă ceva cu faţa aia de buhăit supersomnoros, cu ochii ăia spălăciţi bovini de milog. Mai precis eu cred că băiatul ăsta cu nume şi vigoare de floare are nevoie de:

-  un lifting facial
-  lentile de contact, albastru intens, căprui sau poate chiar de culoare neagră
-  scoaterea pungilor de grăsime de sub ochi
-  un tuns periuţă, eventual ar putea să-şi lase şi cioc
-  ruj de buze, ceva intens
- fard de obraz roşu sau măcar două perechi de palme înainte de fiecare apariţie în public

Cu aceste transformări minimale ar mai putea păcăli poate pe cineva, cineva care nu l–a mai văzut sau auzit până acuma. Aşa ar putea arăta şi el ca un om viu. Până atunci rămâne o moluscă somnoroasă rătăcită în  marea neagră a politicii româneşti de căcat.

13 comentarii:

  1. Tot ma chinui sa zic in mod original ca-mi place ce scrieti aici, si dupa scremeri multiple si intense, uite ce-a iesit: imi place (mult) ce scrieti voi aici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie nu'mi place. Si nici nu'mi era dor de Petrov. Petrov gimme a hug, u big fag.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bre, DA! Daca e sa si-o ia un freza USL-ul (desi ar fi culmea sa se intample), o sa si-o ia de la mumia de antonescu si metrosexualu' alintat de ponta, doi super-lideri care se completeaza reciproc, in sensul ca se trag unul pe celalalt in jos. culmea e ca nici n-am opinii politice! e "decat" o observatie...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu certitudine Domniile Voastre sunteti 'mici, virili si modesti'. Limbajul nu comfirma c-ati fi amuzanţi, inteligenţi sau culţi.
    In rest, suntem o tara libera la care oricine isi poate manifesta 'partizanatul'
    Sunt convins ca traiti si BINE!

    Dan [anonim pt ca nu am un ID... inca]

    RăspundețiȘtergere
  5. Vulgaritatea tine de inteligenta?
    Dan

    RăspundețiȘtergere
  6. da tine. ce intrebare neinteligenta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un link pt Petrov - din informatiiile pe care le am, l-a vazut deja:
      http://2girls1cup.nl/

      O sursa reala de inspiratie pt 'postarile' viitoare! :-(

      Dan

      Ștergere
  7. domnu Dan:
    daca ai drum prin Cluj, s-ar putea sa vina la tine un individ in colanti si o sa incerce sa-ti fluiere cateva melodii (in speranta ca le recunosti).

    Sa nu te sperii - individul e chiar autorul acestui blog

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am drum prin Cluj.
      Ref. la muzica - e complicat - ca si site-ul vostru - e o chestie de gust.
      http://www.youtube.com/watch?v=sp3G50jBRuU
      ;-)

      Dan

      Ștergere
  8. Dan anonimu' sau când pseudo-inteligentul simpatizant se ofuschează încercând să rămână decent pe un blog de whogivesafuckeri. Întrebarea care se impune e simplă: de ce?

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate