vineri, 20 ianuarie 2012

Sondaj criminal


Dacă ai fi criminal în serie, ce categorie de oameni ai omorî?

Eu aş sugruma pizde proaste angajate în bănci cu pile şi cu pizda, precum şi membri ai familiilor acestora.


42 de comentarii:

  1. În momentul de faţă m-aş orienta spre pilde proaste din guvernarea actuală şi spre (mai) toţi pedeliştii, ca şi spre mai toţi polticienii de orice culoare, că nu ne oferă nicio şansă de a merge la alegeri, anticipate sau comasate.

    RăspundețiȘtergere
  2. io nu vorbesc de genocid, augustine:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe dracu, la aspectul ăsta nu m-am gândit. Trebuie să trec la selecţie, lasă-mi puţin timp!

      Ștergere
  3. poate faci un sondaj cu genocid, mai incolo, petrov. ala m-ar interesa si pe mine. n-am stofa de ucigas in serie.

    ps: ce-i cu italicele astea peste tot? ai pierdut pe cineva drag pe costa concordia?

    RăspundețiȘtergere
  4. la comentarii zici? s-au pus singure si inca n-am avut vreme sa descopar de unde le scot.

    bai cu genocid tot am vrut sa fac de mai bine de-un an, dar mi-e ca-mi sare lumea-n cap.

    RăspundețiȘtergere
  5. da, ar fi interesant. un brainstorming. poate pica si ceva idei noi, in afara obisnuitelor tigani, jidani, pensionari, ursi panda.

    RăspundețiȘtergere
  6. motociclisti, gravide, rockeri? merg?

    RăspundețiȘtergere
  7. un genocid al gravidelor ar trebui sa fie ca o revolutie permanenta, daca ma-ntelegi. altfel nu-si atinge scopul.

    RăspundețiȘtergere
  8. da, dar tot ar fi o mare satisfactie oricum=))

    RăspundețiȘtergere
  9. plus ca [imi dau seama acum] atunci cand omori o gravida omori, de fapt, si un bebe, deci rezolvi doua probleme deodata.

    iti dai seama, petrov? e ca si cum fiecare tigan ar fi - in acelasi timp - si un urs panda, sau un pensionar.

    RăspundețiȘtergere
  10. deh, astea-s vise cu ochii deschisi. noi sa fim sanatosi:

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=B5oyppOiBSs

    RăspundețiȘtergere
  11. @Nechayev
    lasand genocidu la o parte (pentru alta data), ai uitat totusi de copiii lu stratan. plus el insusi, ca-i cam place reproducerea. si cum sa nu-ti placa dac-ai fi in locu lui...

    @Petrov
    am senzatia ca italicele in comentarii au aparut de cand ati bagat optiunea aia cu "nested comments" sau ceva de genu asta, care te lasa sa raspunzi la fiecare comentariu in parte. zic si io.

    RăspundețiȘtergere
  12. voroncas, n-am bagat nici o optiune, singura s-a bagat,de aia inca habar n-am de unde-o scot.

    RăspundețiȘtergere
  13. Io aș omorî bărbaț. Și fumei. Lunetă am?

    RăspundețiȘtergere
  14. La pușcă, doar nu-i omor cu mânile goale? A, da, și copchii și bătrâni da numa în situații speciale.

    RăspundețiȘtergere
  15. @voroncas: aia cu "copiii lu stratan" [nelegiuitele progenituri, imi permit sa completez, cu blandete] suna epic ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. daca e cu bani, nu mai e criminal in serie in plm, e asasin platit.

    RăspundețiȘtergere
  17. marcica belearta e cam la interes, vad. as omori-o.

    [asta daca putem omori si din persoanele care comenteaza aici; sper ca e voie]

    RăspundețiȘtergere
  18. Și io l-aș omorî pe Nechayev gratis, numa pentru că tre să fiu mai dibace să nu mă omoare el primu.

    RăspundețiȘtergere
  19. Și pe Petrov l-aș omorî dacă aș mere pe stradă și mi-ar șuiera în spate. M-aș întoarce și i-aș împlânta cuțîtu până la plăsele in nas. Cuțît îi voie?

    RăspundețiȘtergere
  20. eu as omora armata neagra a Romaniei care anu trecut a cumparat 5 milioane de cartuse, de cine plm ne apare? de băȘescu si baȘiȚi?
    masacru in padurea baneasa pentru toata clasa politica, fix ca ala de la Katyn

    RăspundețiȘtergere
  21. @marcica: omorul in legitima aparare nu se pune. e lipsit de idealism [adica fix ce-ti reprosam mai devreme].

    @anonim: de acord cu katyn, insa atentie: TOATA clasa politica. sa nu va prind ca, dupa ce-i procesati pe udrea si base si inca vreo cinspe, va carati acasa. totul sau nimic, domnule.

    RăspundețiȘtergere
  22. mi-am adus aminte, anonime. cel mai important: remus cernea sa nu fie lasat sa scape, trebuie executat printre cei dintai. altminteri se va deghiza in curva, va seduce un paznic si va scapa.

    RăspundețiȘtergere
  23. eu vreau concurs international pentru postul de presedinte. prefer un neamt sau un japonez si max trei ministri romani, testati la nasa si conditionati sa-ti faca seppuku in loc de demisie.
    aaa, si puteti sa omorati pe oricine, da' sa nu va atingeti de caini, ca marai si musc.

    RăspundețiȘtergere
  24. vai, de caini? nici vorba, acesti daunatori agresivi trebuie sa prospere linistiti.

    RăspundețiȘtergere
  25. http://www.gandul.info/puterea-gandului/cand-iese-piata-se-schimba-viata-9160578
    ia, petrov si scoate-ti capu din cur. is in insomnia daca iesi mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  26. am citit cacatu ala deja ostape. mai repede nu ies, c-asa e programu de MUNCA.

    RăspundețiȘtergere
  27. udrea si anastase. m-as juca cu ele pana le-as omori!

    RăspundețiȘtergere
  28. am uitat sa zic mai repede de ce ora. daca iesi mai repede de 9 seara is tot aici. asta daca nu tre sa si speli pe jos la voi in corporatie,.

    RăspundețiȘtergere
  29. bine, vezi ca poate trec pe-acolo sa dai o bere. dau mesaj daca vin sa confirmi ca n-ai plecat.

    RăspundețiȘtergere
  30. pai ai face bine, ca mie mi-or furat telefonu votantii pdl din blaj si nu mai am numerele. marghi, daca citesti aici sa stii ca nici pe-al tau nu-l mai am.

    RăspundețiȘtergere
  31. bai nene, nu mai bine chemi jandarmii? e obositor sa omori cu mana ta.

    RăspundețiȘtergere
  32. Petrov, la ultimele posturi ai capatat cateva zeci de comentarii.
    Pentru un blog de rahat e chiar extraordinar.

    Eu timpul sa-ti pui colantii de sarbatoare.

    RăspundețiȘtergere