joi, 2 februarie 2012

Ora Pământului


Într-o lume de distruşi. Unii nici nu se mai obosesc să se prefacă. Ne adunăm ca insectele la bec în roiuri bâzâitoare care ne amorţesc temporar creierii. Ăia mai norocoşi (să zicem...) reuşesc să menţină un bâzâit continuu în jurul lor, din care, dacă se trezesc, se lovesc direct de nonsens. Din cauza mea nu mai am încredere în nimeni. Colegii de serviciu vorbesc în continuare despre vreme, politică şi plozi. Nu trebuie să fii foarte deştept ca să-ţi dai seama că nimic n-are nici un rost. Important e să minţim bine.

Tot timpul mi-a plăcut să cred că sunt un om bun.

Bird on a wire.

12 comentarii:

  1. Draga Petrov. Stii parerea mea despre tine. Dar astazi pentru ca e ziua ta o sa te'ntreb doar unde e MILF. Unde e MILF?

    RăspundețiȘtergere
  2. ce-i draga? nu e un post amuzant gen mantzy, piticigratis sau lorena? imi cer scuze!

    milf iti zice ea cand vine unde o fost, daca are chef.

    RăspundețiȘtergere
  3. Și doar i-am zis să nu-ț zică. Da pentru că nu-i ziua ta io nu zic unde îi MILF. Unde îi milf?

    RăspundețiȘtergere
  4. mai creeaza si tu ceva.parca esti o agentie de stiri.

    RăspundețiȘtergere
  5. scuza-ma domnu dumitru, mi s-a parut un titlu potrivit, sugestiv, in acord cu postarea. imi cer mii de scuze in plm!

    RăspundețiȘtergere
  6. Io zic ca tre' sa fii foarte destept sa vezi/intelegi/accepti ca nimic nu are nici un rost, si sa minti frumos. E o arta (ambele)

    RăspundețiȘtergere
  7. Off-topic: E oficial! Romania are numai 19 milioane de locuitori:
    http://camarasdelumini.wordpress.com/2012/02/02/romania-are-numai-19-milioane-de-locuitori/

    RăspundețiȘtergere
  8. nu e agentie de stiri! nu a zis de codu rosu.
    sa zica de codu rosu!

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. http://camarasdelumini.wordpress.com/cei-7-camarasi/

      Ștergere