miercuri, 22 februarie 2012

Pe jos


Drumul pe jos spre casă. Endorfine, transpiraţie,  spălare de creier.

Doi adolescenţi discută despre pensat. Dacă într-o zi fiul meu mi-ar cere bani pentru aşa ceva l-aş pensa io din bocanci.

Băieţii de la o scară curăţă zăpada din faţa blocului. Boxa din care manelele îndulcesc  aerul tare al iernii e pusă pe-un pervaz de la etajul 1.

Un soi de reprezentant vânzări, cu chitanţierul pus pe marginea  betonată a unei vitrine, îşi stoarce intens  un coş în vitrina respectivă ca-n oglinda de acasă.

Din când în când e bine să treci şi pe lângă spitalul de cancer Chiricuţă şi să te uiţi bine la el.

Pe un coş verde de gunoi un sticker dreptunghiular: “Îţi mai aminteşti de Isus?” (Ioan 3:16). Am făcut şi eu cum văzusem c-a procedat altcineva c-un sticker identic lipit pe spatele unui scaun din autobuz. Am rupt “îţi”.



5 comentarii:

  1. Cred ca-i cel mai bun text de pe blog, ai reusit sa schitezi f bine viata cotidiana moderna. Ce strica tot textul (parerea mea) e ca ai personalizat prea tare faza cu pensatu. "Doi adolescenti discuta despre pensat" era mai mult ca suficient.
    E adevarat ca intervii personal in scena si in ultimele randuri insa in cu totul alt mod care se potriveste perfect facand ceva impersonal, ceva ce "se face".

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate