sâmbătă, 17 martie 2012

Atacul clonelor 2: Gata cu suferinţa în pula mea!


Fetiţa venea alergând pe trotuar înspre mine, dar nu la mine. Taică-su o urma la vreo zece metri în urmă. L-am recunoscut de pe vremea cand căra o geantă mare cu chinezisme pe care le vindea din poartă în poartă, venea des şi la mine la muncă.

-         Pot să vă ofer un pliant? mi-a zis când a ajuns în dreptul meu.

Am luat pliantul din mers fără un cuvânt. Un cuplu interrasial, flori roşii, dovleci galbeni în coşuri mari, o iarbă galben-aurie, un elan, cai, o cabană de lemn, brazi, cer senin… Rai de pocăiţi.

“ÎN CURÂND
suferinţa
VA LUA SFÂRŞIT!”

Să-mi bag pula cât umor involuntar la martorii lui iehova!


14 comentarii:

  1. Petrov, pe patul de moarte te vei pocai. Vei intelege ca nu exista o cale mai buna decat Calea Dreapta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. probabil, asa preventiv, nu cumva sa existe totusi dzo.

      Ștergere
    2. Da, si trebuie sa te pocaiesti musai la martorii lui Iehova! E bine sa se termine dracului odată cu suferinta. Dar ce inseamna IN CURAND?

      Ștergere
  2. La Martori am intilnit cea mai frumoasa fata din viata mea, daca as fi fost baiat cu siguranta n-as fi lasat-o sa plece din casa mea. I-am spus Adrianei (asa o chema) ca ar fi cea mai tare agenta de asigurari, de la ea as fi cumparat 2 asigurari de viata, nu una. S-a mutat la Roman, sa le explice si alora cum e cu sfarsitul lumii.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim - frumoasa ca frumoasa, da' iti imaginezi ce stramta era...

    RăspundețiȘtergere
  4. dacă dumnezeu ar avea pizdă, v-aţi pocăi toţi inteligenţii spontanei de pe bloguri. după care aţi deveni poponari. aşea, ca să nu râdă ateii de voi.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cimpoaca dumnezeul unora e pizda

    RăspundețiȘtergere
  6. @anonim dumnezeul tau e apa si tu nu stii sa inoti.halal exemplu

    RăspundețiȘtergere
  7. dimitri mai usurel cu injuraturile pe-aci.

    RăspundețiȘtergere
  8. petrov, te-am vazut la stirile protv. era ceva cu torta olimpica.misto, omule!

    RăspundețiȘtergere