joi, 8 martie 2012

Faţa de rezervă


Câteodată, când nu mai ştii ce să crezi despre figura cuiva a cărui aura ţi-a devenit prea familiară prin prezenţă constantă tocindu-ţi primele impresii, şi nu mai funcţionează faza cunoaşterii omului după mutră (da, eu cred într-o frenologie extinsă personală), atunci e bine să te uiţi la fraţii sau surorile lui dacă are. O să fii iluminat brusc şi o să ţi se reveleze perfect ce-i poate capul respectivului. Ţărănismul, şmecheria, ipocrizia, superficialitatea, avariţia, răutatea ş.a., toate se pot citi prin asociere pe feţele fraţilor sau surorilor.


6 comentarii:

  1. sor-mea seamănă foarte mult cu andreea esca :)
    ce-o spune asta despre mine?

    RăspundețiȘtergere
  2. ce antihaz a devenit petrov de cand nu mai aproba decat comentarii cu iz de trepanare

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu exceptia lu ala la tau dinainte, am cam aprobat tot. da' m-am plictisit de imbecilitatile tale, sincer. nici nu inteleg ce satisfactie bolnava ai sa vii mereu aci sa cersesti atentia mea.

      Ștergere

Persoane interesate