joi, 29 martie 2012

Mutante


În  urmă cu câteva zile am dat like la pagina de facebook FHM Tailanda. M-am tot uitat la poze cu tailandeze în costume de baie. Una n-am văzut să-mi placă. Sincer nu înteleg  fascinaţia unora pentru femeile din aceste regiuni. Toate au nişte corpuri de copii şi cap de femeie matură sau invers. Un amestec dubios de bătrân cu tânăr. Toate au părul lung, pieptănat cinstit, ca de o bunică de treabă. Când să mi se scoale pula văd ceva de copil în ele.  Pe lângă asta au nişte figuri aşa şterse şi obosite de femei trântite pe piaţa turismului sexual că bagi mâna în buzunar speriat să-ţi verifici portofelul.


25 de comentarii:

  1. Singurul lucru care le face atragatoare e disponibilitatea lor carnala.
    Toate thailandezele sunt de fapt urate in ochii barbatilor crescuti in cultura occidentala, insa efortul financiar depus intru a le fute e infim.

    RăspundețiȘtergere
  2. lasă, petroafe, tu fute buha pă blog, soarbe-ţi cu nesaţ ursu(s)leţu din pişoarcă de mălai şi trage vârtos de pielea cârnaţilor din kaufland, că sunt destui oameni proşti să le fută pe urâtele alea asiatice mutante.
    eşti tu aşa un simpatic (de cele mai multe ori), dar la femei eşti praf.

    de anonimu ce să mai zic... e un bărbat crescut... şi cu cultură... occidentală...
    te doare burta...

    bă, io le-aş fute pă strâmbele alea şi cu pula-ndoită, uebergheilor!

    RăspundețiȘtergere
  3. na, mă, mutanţilor, asta e strâmbă?

    http://www.fhm.in.th/DETAIL-PIC-1039/%E0%B8%A1%E0%B8%B4%E0%B9%80%E0%B8%8A%E0%B8%A5-%E0%B8%A7%E0%B8%AD%E0%B8%81%E0%B8%AD%E0%B8%A3%E0%B9%8C%E0%B8%94

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, e doar stearsa si obosita. is praf da=)) sa-mi bag pl cum stii tu dinapoia ochelarilor tot.

      Ștergere
  4. sau astea?

    http://www.fhm.in.th/DETAIL-PIC-20879/cover-103-yok

    http://www.fhm.in.th/DETAIL-PIC-21704/%E0%B8%81%E0%B8%B5%E0%B9%89--%E0%B8%A3%E0%B8%90%E0%B8%81%E0%B8%A3-%E0%B8%AA%E0%B8%96%E0%B8%B4%E0%B8%A3%E0%B8%9A%E0%B8%B8%E0%B8%95%E0%B8%A3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum spuneam, defectu ala dubash e tot cu ele.

      Ștergere
  5. mă, tu scoate lovela şi mă duc io să le fut pă banii tăi. doar n-oi avea ochilari şi pă pulă...

    RăspundețiȘtergere
  6. ţie ţi-o făcut Mo bozgoane, mă, ca să nu ţi se mai scoale la alta, ahahahaha!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce-s alea bozgoane ma pl?=))

      Ștergere
    2. farmece, bă, tu die undie ieşti, de la bucureşşşti?

      Ștergere
  7. adevăru e că toţi v-aţi băga cloţanu-n vidăra lor, da vă e tîrşă de muierile voastre care vă citesc bloagele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. care muieri? n-ai zis ca nu-s?

      Ștergere
    2. păi nu-s, da voi aţi vrea să fie :)

      e ca-n bancu ăla cu 2 amici la o bere şi unu zice: băăă, ce-aş mai vrea să mai merg o dată la paris (sau tailanda)... da ce mă, tu ai fost vreodată la paris? nu, mă, da am mai vrut...

      Ștergere
  8. petroafe, da zi, mă, aşa zgârcit eşti că n-ai făcut şi ru un parastas creştinesc pentru milfa? că de omorât e clar că ai omorât-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta e noua: io is milf, milf e io, io am omorat-o pe ea=)) n-a murit ma, stai calm.

      Ștergere
    2. s-o fi măritat cu teo, ahahahaha.

      Ștergere
  9. a, am uitat, mnitre, ăla cu continentu în derivă, sămsugipulacândmăcac.

    RăspundețiȘtergere
  10. iti tai pula cu un cutit de paine.
    si deja thailandezele imi trimit mail-uri, cica sa n-o fac ca e prost pentru afacere.le-am raspuns sa stea linistite, tu platesti sa dai si limbi.

    RăspundețiȘtergere
  11. mnitre, îţi fac coaiele clătite. dacă te strâng de nas, mori în 5 minute. sperma mea te vindecă de-amigdalite. mă cac pe tine-n somn, tu înghite.

    RăspundețiȘtergere
  12. mănânci căcat.
    bă petroafe, mai lipseşte neadormitu şi e ca la lorenu lupa.
    toţi damblagii veleitari...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nedormitu ala are ceva gresala, n-am rabdare cu el.

      Ștergere
  13. mnitre, să mori tânăr, mă. că dacă eşti bătrân, ai trăit degeaba.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate