vineri, 27 aprilie 2012

Fumatul ucide


Mie îmi place Yul Brynner foarte mult. Cu siguranţă lui Milf îi place mai mult. Când butonez la televizor şi-l văd în vreun film mă opresc măcar câteva minute să mă uit. Nici nu contează despre ce film e vorba. E Yul Brynner şi-ajunge. Recent am văzut o parte dintr-un documentar despre el pe MGM. Yul Brynner fuma. Youl Brynner a murit de cancer pulmonar. Când a fost făcuta înregistrarea de mai jos Yul Brynner mai avea puţin de trăit. Poate că Yul Brynner n-ar fi fost niciodată Yul Brynner aşa cum îmi place mie, dacă n-ar fi fumat. Dar totuşi în pula mea:


Ăia care nu ştiţi cine-i Yul Brynner puteţi să-mi sugeţi pula!


6 comentarii:

  1. ba pula, ma ingrijoreaza dorinta asta a ta stupida de a supravietui. dorinta asta de a supravietui te va omori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bravo, ma, io-s 100 la 100 de acord cu tine.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. voi vorbiti in plm care va faceti analize non stop, ayalilor!

      Ștergere
  3. Săptămâna asta am cam fumat în tara lui Yul Brynner. Săptămâna viitoare încerc s-o las mai moale înainte sa ma întorc pentru ca acasă am auzit ca e zmiorcaiala mare cu legea antifumat. (E a treia oara când scriu cuvântul antifumat pentru ca autocorrectul îmi completează antidiareic.)
    P.S. ai uitat un detaliu important din biografia lui... anume ca la 62 de ani s-a însurat cu cea de-a patra nevasta, o balerina malaezianca de 26 de ani.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate