miercuri, 25 aprilie 2012

Pentru că meriţi!


Îmi place să blestem (să blastăm, cum se zice pe la mine p-acasă, sună mult mai bine). Mă relaxează. Blestem cu voce tare. M-a stropit un idiot cu maşina împroşcând apa dintr-o baltă. L-am blestemat să moară-n accident. L-am blestemat pe un moş stafidit care mă ameninţa cu “miliţia” din cauză că-i intra în casă fumul de la grătarul pe care-l făceam sub geamul lui. Să facă infarct i-am dorit. Pe motociclişti îi blestem să-şi lase creierii pe asfalt când trec cu tobele alea  asurzitoare.  Prea mulţi oameni au dreptul la viaţă!


11 comentarii:

  1. esti atat de bou :( pe bune...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e bine ca ma compatimesti cu emoticoane=))

      Ștergere
  2. apropo, mnitre, să-ţi moară nevasta în pula altuia

    RăspundețiȘtergere
  3. petroave, nu te comatimesc, nu te excita asa.. pe fond, tu esti mijto si te "citesc" de mult - tre sa recunosc - cu placere. dar de data asta chiar esti bou! de la un capat la altul, dar ca sa fiu mai punctual, intamplator merg si cu masina si pe motocicleta si strict pe soobect, iti spun: suge-o! as putea sa-ti explic si despre tobe, care-i treaba cu ele, da nu-i locul potrivit si nici rabdare nu am sa-ti scriu o compunere. cu alte cuvine: de data asta, ai 4. Stai jos!! Cu bine, deci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si faptul ca ai masina si motor te-a facut sa te regasesti in acest post? sau esti la fel de idiot ca aia de care vorbeam?

      despre tobe repet, sper sa-si lase toti absolut toti care ma deranjeaza cu tobele creierii pe asfalt!

      cu bine da!

      Ștergere
  4. aproapo,cimpoaca, sa mori in toate femeile.blestham, fraiere!

    RăspundețiȘtergere
  5. bine..atunci, apuca-te si spera.. ce bou esti, ti-am zis, nu? =)))) bah, esti inghesuit la minte si obtuz. in limbaj academic, se zice: "ejt batut cu pula-n cap!"

    ai lasa, ia si spera, da cate putin, sa ajunga si in spate, ca sigur mai sunt si altii la coada, gen tu...ahahahaha

    ti-am zis ca esti bou, nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. vedeatea-s cu o motocileta infipta-n cur !

    RăspundețiȘtergere
  7. ce ma?! gratar sub geam? sa ma cac pe grataru' tau sa ai de mici

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate