joi, 26 aprilie 2012

Rugăciune de dimineaţă, prânz şi seară


Fă, Doamne, o minune în lumea oamenilor şi un cataclism în lumea porumbeilor! Omoară, Doamne, păgânii căcăcioşi! Cum să fie simbolul păcii nişte trântori, nişte porci zburători? Cum, Doamne, l-ai lăsat tu pe Adam să numească ciorile astea infecţioase "porumbei"? Ajută-mă, Doamne, să scap de găinaţul din curte, dacă se poate, prin exterminarea cauzei! Dă, Doamne, un duşman natural al porumbelului, unul care să nu se cace, să nu fâlfâie zgomotos şi să fie mut, mai bine invizibil! Vreau să văd, Doamne, sânge în loc de băleguţe alb-verziu când ajung acasă, sânge şi inimi de guguştiuci! 

Mulţumesc, Doamne!

PS: Şi, dacă nu cer prea mult, omoară şi broaştele din curtea mea, şi cărăbuşii, omizile, fluturii.

9 comentarii:

  1. se cheama strange niste pisici sau importa de la tara un uliu :))

    RăspundețiȘtergere
  2. da, ma, carabusii. fiintele alea cam ca gandacii de oribile.

    pisici degeaba, ca ai dracu nu coboara deloc la nivelul solului. uliu clar =)) daca-mi trimite dzeu, ca io n-am de unde face rost.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, coaie, am inteles, ai un mansion, esti latifundiara. Macar e teren intravilan?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, saraca fata bogata (io), cum se lauda ea (io) aproape nesubtil ca are casa. fata, deci pot sa zic ca e intravilan, am si floricele si pisica. si platesc si chirie.

      Ștergere
  4. Milf, natura te respinge, de aia ţi se cacă cărăbuşi-n curte.

    RăspundețiȘtergere