luni, 23 aprilie 2012

To explore strange new worlds, to seek out new life and new civilizations, to boldly go where no man has gone before



Introducere – în care „pula mea” nu merge nicicum, ca nu filosofez la beţie. Doar filosofez. Ar fi mers totuşi „în pana mea”, că-i expresie de rebeli în etate, dar nu.
Îmi dau seama c-am îmbătrânit. Am ajuns să fiu MUSAFIR şi merg în VIZITĂ. Cuvintele astea sunt pentru bătrâni. Sau, oricum, nu pentru tineri. Ca şi MILEU, CUVERTURĂ, LUSTRĂ, DERETICA şi altele care nu-mi vin în minte acum că nu-s chiar în ultimul hal de bătrână.

Cuprins – în care, uimitor, nu-s de alt sex şi nici măcar animal. Totuşi, ceva nu miroase-a bine.
Deci, ca o adultă ce-s, merg în vizită la o FAMILIE cu 2 copii şi-un alt copil care nu-i al lor. La o MÂNCĂRICĂ DE CARTOFI şi GOGOŞI PRIPITE. Plus grătar, dar acesta-i din alt peisaj. Adică din curte.
Copiii sunt, în ordine descrescătoare a IQ-ului: 1 an (fetiţă), 3 ani (fetiţă monstruoasă) şi 4 ani (mascul sub formă de urangutan mic).
De la sosire, copila de 3 arată că mă place. Mă ia de mână şi îmi zice „FEMEIA!”. Da, râdem plăcut surprinşi de isteţimea copilului. Apoi de ce să mai râdem dacă a fost identic isteaţă la adresa mea de vreun milion de ori, nu? Desigur, puteam să-i dau c-un pahar în cap fără să vreau, dar fiindcă mă-sa arată ca un rinocer care-şi hrăneşte celălalt copil cu ce au rinocerii în mamele, o iau ca pe un compliment.
După aproximativ 3 secole de musafirie ceva a început să pută. Şi unde nu văd oameni în toată firea, unii dintre ei obezi, alegând în 4 labe după copii să-i miroasă la cur! După amuşinări îndelungate se descoperă – retardul urangutanoid de 4.

Încheiere – în care îmi pun memo în telefon: să nu uit să-mi bag un picior de elefant în cur şi pula în tot neamul meu dacă mai merg vreodată acolo.
Cu politeţurile de rigoare şi mai uşoară cu nişte accesorii confiscate de aia mică plec hotărâtă să nu mai explorez noi lumi şi civilizaţii sau cum era aia. 

8 comentarii:

  1. teleportarea n-a functionat din cauza norului radioactiv care iesea din curul mutantului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iesti in faza de negare. Copiii's ceva amuzant cand nu's ai tai. Te faci un sfert de ora ca'ti plac dupa care le soptesti matern in ureche: "tati a zis ca mami are pizda larga", "esti adoptat", le dai seminte si ciunga si lasi lucrurile sa se'ntample de la sine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta chiar e traumatizant. cand eram la gradi, la o serbare, m-au pus sa invat o poezie care era ceva de genu "mi-a spus din bloc o tanti rea/ca mama mea nu-i mama mea" si-am bocit o sapt convinsa fiind ca nu degeaba mi-au dat mie poezia aia, ca stiau ei ceva.

      Ștergere
  3. da. de cate ori aproape ma conving ca as putea sa vreau sa fac copil, de atatea ori dzeu. mi-arata cum as putea deveni daca.

    RăspundețiȘtergere
  4. păi, copiii nu-i faci tu, ţi-i dă dumniezău drăguţu. 7, 8, 12, câţi încap într-o pulă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. alternative pt dumniezău drăguţu:
      -varza,barza,viezure,minz(francezi, restu´ioropei, daci si at least but not least creca sunt in asentimentu´tuturor daca zic negrii)
      - momentu´de ratacire irationala provocat de excesu´de alcool in combinatie cu:
      -stiupid bici care n´are chef sa se duca la travajar.
      etiki etiki

      Ștergere