luni, 7 mai 2012

Înfulecare! Play!



Am fost şi eu pe la Japan Play, la Turnul Croitorilor (e vorba  de chestia pe care am promovat-o săptămânile trecute pe blog).  Am vazut şi chestii mişto şi mai puţin mişto. Am făcut şi ceva poze.  Vreau însă să vorbesc despre degustarea de mâncare japoneză, n-o puteam rata evident. Un restaurant cu profil japonez a trimis şase tăvi mari cu sushi şi soldăţei de ăia tip rulou fără nici un gust de care mănâncă ei. E drept că n-au trimis sosuri. Probabil ar fi dat faliment dacă trimiteau şi vreo 500 ml sos. Tăvile ar fi trebuit să circule prin încăperea de la parter şi fiecare să deguste civilizat câte-un soldăţel de ăla. Aşa-mi imaginam eu. Însă degustarea s-a transformat instantaneu în înfulecare. Cum ieşea tipa cu o tavă cum se năpusteau hipsteraşii civilizaţi nevoie mare încropindu-şi din pliantele festivalului adevărate tăviţe pe care depozitau cât mai mulţi soldăţei de ăia. Care n-aveau pliante îşi umpleau pur şi simplu palmele cu soldăţei.  Nu e cu nimic mai cool să te îmbulzeşti la sushi decât la fasole cu cârnaţi sau sarmale, idioţii pulii mele de culturali de carton fomişti! De menţionat că soldăţeii ăia erau deosebit de gustoşi, rebusistic vorbind,  cam aşa trebuie să fi fost la gust şi papucii ăia japonezi din lemn pe care i-am vazut expuşi p-acolo. Un tip de rulou cu gust de peşte a fost acceptabil totuşi.


8 comentarii:

  1. nu-i uasabi ca saşimi şi nici suşi ca panini!
    tot mai mişto e un cîrnăcior de la caufland.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa nu mai vorbesc de niste coaste de porc pe gratar.

      Ștergere
  2. Data viitoare, să ştiţi: nu dă japonezu sos, ia de la primul impex un tub de pastă de dinţi, de preferinţă, mentolată.

    RăspundețiȘtergere
  3. Petroave, eşti un formator de opinie. Ai scris tu mai demult că ai halit Turinger la Kaufland şi azi, trecând pe acolo, mi-am zis că ce dracu ai găsit tu la ăia palizi şi am încercat şi eu unul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Comsicomsa. Preferam unul de-ai noştri, cu bucăţele de colesterol prin el.
    Apropo, de ce dreaq nu pot comenta sub numele meu, Nea, zice că nu-mi aparţine identitatea aia de wordpress, dar pe alte bloguri cu aia mă loghez.

    RăspundețiȘtergere
  5. Şi din ce sun făcuţi ăştia de-s aşa albi?

    RăspundețiȘtergere
  6. pai inainte puteai comenta, acuma nu stiu de ce nu poti.

    nush din ce-s facuti, au o consistenta suspecta, insa raportu calitate pret e ok cand ti-e foame.

    RăspundețiȘtergere