vineri, 11 mai 2012

No need to run and hide



Noua femeie de servici e slabă, jigărită, are ochii mici, părul vopsit blond cu rădăcinile crescute de 10 cm prins în coadă. Foarte harnică, toată lumea o apreciază, fumează, ţigara o fumează pe ea de fapt. Bărbatul ei arată cu 15 ani mai tânăr decât ea, nu munceşte nicăieri, fumează. Recent a refuzat o slujbă cu 800 lei salariu. Cică el nu se deranjează pentru suma asta de căcat. Când i-am vazut împreună pe stradă am crezut prima dată că e fiul ei.

Ieri noua femeie de servici a venit la mine să mă roage să-i copiez ceva la xerox. Mi-a întins o hârtie A4 îngălbenită c-o poză color lipită în colţul din dreapta sus, un scris negru cu litere mari chinuite, efortul de a scrie drept se vedea că fusese mare. Era CV-ul bărbatului ei. Mi-a fost şi jenă să mă uit la el sincer.

“Poate se angajează şi el undeva…” mi-a zis ea cu jumătate de gură.
“Să vă fac mai multe copii?”
“Da, vă rog!”
“V-am făcut cinci.”
“Mulţumesc!”


5 comentarii:

  1. Stii sa scoti si la imprimanta? Ai si capsatorul tau propriu si poza cu pisica si cu ma'ta mare in rama cu floricele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am poza cu mine si soferu, un portret in creion, si vederile primite de la un bun prieten. stiu si sa repar imprimanta in plm.

      Ștergere
  2. Acuma Petrov - umanistul!
    Sa ne sugi!

    RăspundețiȘtergere
  3. petrov umanistu ;)

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b6/Quentin_Massys-_Erasmus_of_Rotterdam.JPG

    RăspundețiȘtergere