marți, 8 mai 2012

#obiceiurisanatoase


Credeam io, cu mintea mea de fată crescută şi educată într-un cartier decent, pentru care, practic, primele cuvinte în limba română au fost "has mo car" şi "has mi mij", şi pentru care "sărumâna" era un cuvânt care se zice de câte ori treci pe lângă cineva, cam ca "leapşa", credeam deci că unele obiceiuri nu există cu adevărat. Şi, cumva, după toţi anii ăştia în care m-am educat superior, am mai ieşit în lume, tot am rămas cu ceva din cartierul ăla. De care mi-e dor, mânca-i-aş io pula lui de cartier!

Şi-am ajuns o doamnă. Şi-a început chinul de-a evita hiperpoliteţurile scârboase, care sigur o să mă aducă la interferon sau ceva.

Nu suport să mi se pupe mâna. Deci aş fi înţeles să treci de la "sărumâna" la "sărut mâna" că poate nu te grăbeşti, poate îţi place să vorbeşti cu dicţie. Da să treci şi la fapte? Io am observat că ăia care zic "sărumâna" în 2 cuvinte chiar vorbesc serios.

E cumplit. Un coşmar. Nici n-ai cum să refuzi, că nici un om normal nu se dă cu căcat pe mâini doar să preîntâmpine aşa ceva. Şi când îl vezi p-ăla gata aplecat puţin, aşa, în poziţia de sclavete libidinos, ce pula mea să faci? Şi când simţi botu uşor umed de Bambi politicos, mă ia de la stomac. Plus privirea subtil zâmbitoare care parcă te lubrifiază înainte de acţiune.

Bă, io nici cu prietenii când mă pup pe obraz nu ma pup de fapt. Plasez totu în aer, pe lângă om. Apăi un d-ăsta mă şi ia de mână, mi-o şi linge, numa-n pizdă mai are să-mi intre şi ne mutăm deja împreună. Şi toate astea în aproximativ 10 secunde. Iar la plecare, la plecare de ce la fel? Vă imaginaţi ce paradox înfiorător? Ţi-e scârbă de om de cum a intrat şi s-a repezit ca un haplea la mâna ta, dar în acelaşi timp parcă n-ai vrea să plece ca să nu repete gestul ăsta de canibalism stilizat. Şi uneori poate-i răcit, sau are herpes, sau mâna cu care ţi-o imobilizează p-a ta e jegoasă sau aspră. Sau, să mergem mai departe, a mâncat copane prăjite şi apoi s-a pişat şi s-a şters simbolic pe prosopul murdar de bucătărie care puţea a borş dupa care si-a scos cu unghia o bucată de carne din strungăreaţă.

Crezi că-i înveţi minte cu tot felul de tertipuri grosolane? Parcă au creierul spălat, în pula mea. Politicoşi fără bun simţ. Poţi să faci orice, mânată (ca să zic aşa) de disperarea unui astfel de viol formal: poţi să-ţi ştergi atât de evident mâna, încât să vadă şi orbii. Poţi să-ţi tragi mâna în timp ce ţi-o fleşcăie cu pizda în formă de bot, încât s-ajungi cu mâna ta şi pizda lui ventuză pe ea până în celălalt colţ al universului. Poţi orice, poţi şi să fii în alt loc şi să simţi la fel când îţi zice prin telefon "sărut mâinile". Mâinile?

M-am gândit chiar să-mi înfăşor odată mâinile, aşa, ca şi cum ar fi amputate. Să văd atunci ce face? Şi să-i întind io direct ciotu să-l sărute. Sau să mă dau cu ardei iute. Da asta chiar mi se pare o idee nebunească.

Asta e.

15 comentarii:

  1. da. şi dacă zice sărut pizda, apăi măcar să să spele pă dinţi dup-aia.

    RăspundețiȘtergere
  2. mie mi-ar plăcea să-mi zică femeile sărupula. că oricum, asta fac până la urmă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Textul asta e rezultatul frustrarii tale: pizda ta stie in sinea ei ca doar femeilor batrane li se saruta mana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-i adevarat, nu-i adevarat, esti rau!

      Ștergere
    2. esti un pic rea. in codul manierelor elegante scrie ca sarutatul mainii este un obicei elegant, de maxima curtoazie, si care se pastreaza doar in romania. ar trebui sa fim mandri de asta. acuma ca trebuie doar schitat sarutul, ca de fapt nu atingi mana sau atingi foarte usor cu buzele e alta treaba.

      Ștergere
  4. Te'ai maritat?! Oh, c'mon. Atunci o meriti.

    RăspundețiȘtergere
  5. ba ca mi-am luat casa, ba ca m-am maritat. plm, sa te-auda dzeu. esti ursitoarea mea preferata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si tu vrei sa te mariti? Uiuiui, MILF, credeam ca numa io m'am dilit la batranete. Copii ziceai ca nu'ti plac, da'mi trimeti poze cu ei cand ti se'ntampla, sa vad daca seamana cu mine.

    RăspundețiȘtergere
  7. daca vreai, io fac copii si pt tine daca te mariti tu si pt mine. si la urma ne luam casa impreuna si traim fericiti pana n-o sa mai fim. fericiti.

    RăspundețiȘtergere
  8. Vezi ma MILF? Cum te gandesti numa la bunu' material? Sa fie intr'un ceas bun, ca dupa sufletu' omului da si Măicuța Preasfîntă. Doamne'ajuta, cumse zice pe la voi.

    RăspundețiȘtergere
  9. ba, io in general dau mina ca de obicei ma spal pe maini dupa ce ma duc la wc(asta daca wc´ul obisnuieste sa posede si water pe linga closet). Da´ ma uit libidinos in ochii celei scuturate, recunosc. Acu´nu ca te´ar fi interesat treaba asta da´ma gindeam ca poate ai vreo insomnie din cauza mea, adica ce procedura folosesc.
    Da´de fapt vroiam sa intreb cum e cu pizdele, ca cu pizdele cu pula e simplu: ala mai in virsta sau mai sus ierarhic intinde primu´ mina dar poti prelua si tu initiativa cind tu esti gazda, adica vizitatu´(ceea ce´i valabil si la pizdele duoamne). Desi mai era si varianta ienglezeasca, s´anume pizda duoamna tre´sa´ti dea de inteles cu un suris suav, o privire insistenta, un bocanc in rotula si´o geanta dupa ceafa, ca salutul tau e binevenit s´atunci etiki etiki. hmm tare complicat, hai mai bine sa ma prefac ca pup aeru´dimprejurul diafanelor tale urechi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu merge ma nici cu intinsu mainii sub forma de noroc. care ala iti ia mana din pozitia de carata si si-o potriveste pt bot

      Ștergere
  10. ba merge ma, dac´ai stii cite maini de cucoana intinse ostentativ am sucit io, ba unei pustoaice impertinente i´am intors´o de ziceai ca vreau sa ma sterg cu mina ei la pula :o)))
    Stiu ca e alta treaba si tu esti o doamna, da´ca sa vezi ca sufar alaturi de tine

    RăspundețiȘtergere