marți, 15 mai 2012

Un fel de fazan


Eu evoluez. Evoluez pentru că-s o persoană inteligentă care gândesc mult cu capul. Capul este centrul meu unde se întâmplă toate evenimentele importante. Importante mi se par şi chestiile fiziologice care, unele din ele, încet încet, urcă şi mi se concentrează în nas. N-aş spune că e tocmai plăcut – e ceva nou şi trebuie să mă obişnuiesc. Să mă obişnuiesc cu ideea că, de exemplu, nasul e noua pizdă. Pizda mă-sii, deocamdată văd că menstruez pe nas, neregulat, motiv pentru care mă îngrijorez.  Mă îngrijorez pentru că nu-i sănătos neregulat. 

Neregulat sau regulată, nasul, respectiv pizda merg o perioadă în paralel, probabil până se obişnuieşte unul şi dezobişnuieşte alta. Altă fază ciudată e cu doctorii: exista oreliste ginecoloage?, că de bărbaţi mi-e ruşine. Şi necazul e că şi în biserică o să pot intra mai rar, deci practic o sa-mi spun rugăciunile de-acasă. Ca să nu mai zic că tre’ să mă spăl de-acuma zilnic la nas ca să nu put. Puţin câte puţin, teama să nu rămân gravidă la cap mă cuprinde şi mă feresc ca de dracu de bukkake după metoda cu calendarul. Ultima spaimă în evoluţia asta a mea e să nu încep să mă şi piş pe cealaltă nară, că asta chiar m-ar enerva. Vă ţin la curent.


5 comentarii:

  1. In aceeasi ordine de idei putem afirma ca gura e noul cur?

    RăspundețiȘtergere
  2. Desi nu's recomandate, incearca ob mini pentru virgine. Tampax sunt mult mai ok, numa ca's mai mari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu toata lumea e virgina marghioala, ca tine.

      Ștergere
  3. ceai de talpa-gâştei. vine atacul cerebral.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate