vineri, 1 iunie 2012

Demenţă senilă



- Să trăiţi!
- Să trăieşti!

Administratorul de bloc intră în casă cu lanternuţa lui cu care citeşte contoarele în mâna dreaptă. Se plânge de vecina bătrână de la doi care nu mai termină cu poveştile. Administratorul e un om super de treabă şi e pensionar. Dar ce mai zice vecina? îl întreb eu. Se apucă şi-mi povesteşte.

În spatele blocului meu s-a construit recent un bloc nou. Locatarii lui, ca să ajungă la scara lor, trebuie să ocolească blocul meu sau să o ia pe-o scurtatură chiar prin faţa scării mele, pe-o cărăruie care-i duce fix la blocul lor. De multe ori, normal, oamenii o iau pe scurtătură.  Problema e însă următoarea: la scara mea avem în faţă un bec cu senzor care se aprinde de câte ori trec cei de la blocul cel nou pe scurtătură spre blocul lor. Vecina de la doi i-a cerut administratorului să meargă la administratorul celuilalt bloc să-i ceară o parte din cheltuielile cu curentul electric, corespunzatoare consumului  becului pe care-l aprind ăia involuntar cand trec prin faţa scării noastre. Cheltuielile cu electricitatea consumată pe scara blocului se ridică lunar la incredibila sumă de 12-13 lei.

Numa aşa să n-ajungem!


6 comentarii:

Persoane interesate