vineri, 8 iunie 2012

Nicuşor Cernea



Într-o zi un handicapat numit Remus Cernea a intrat în politică. Toată lumea a râs de el. Însă  Remus Cernea, vrând nevrând, a devenit cunoscut, şi-a creat o anume imagine. Nu mai contează dacă bună sau proastă, în România dacă află lumea de tine, deja eşti valoros, eşti o certitudine.  Azi îl plătim pe acest handicapat bărbos pletos virgin din buzunarul nostru.

Recent Nicuşor Dan s-a lansat în politica. Nicuşor ştie că nu va câştiga niciodată. Nicuşor aplică reţeta Remus Cernea.

Mâine-poimâine Nicuşor Dan va fi cooptat de putere în vreo structură cu tentă hipsterească gen Secretariatul guvernului pentru salvarea nasturilor cu două găuri sau poate va deveni şi el ceva consilier inutil. Mâine acest impostoraş cu faţă de imbecil va fi plătit din buzunarul meu. Că dă bine la fraieri!

Să-mi sugeţi pula cu Nicuşorul vostru!


22 de comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=Mu0SD0KVsw0

    RăspundețiȘtergere
  2. a egalat Grecia in inferioritate.

    RăspundețiȘtergere
  3. asta cu "buzunarul meu" a devenit un cliseu folosit de toti prostii. mai, sa fie! ce importanti mai suntem noi ca platitim din BUZUNARUL NOSTRU pe toata lumea. iar tu imi aduci aminte de povestea cu drobul de sare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bai daca tu te simti bine sa-l platesti pe remus cernea, atunci esti idiot, ca sa zic asa.

      Ștergere
    2. Asa si pe cine vroiai sa-l platesti? Pe Oprescu, pe Prigoana sau pe Nicusor? Hai ca sunt tare curios.

      Ștergere
    3. ma tem ca n-ai inteles, pe aia ii platesc deja, n-am nevoie sa platesc inca un imbecil, fatarnic pe deasupra.

      Ștergere
  4. adica, eu stiu ca oricine se baga in politica se compromite, dar eu cred ca acest nou Mesia va invia cu adevarat dupa 3 zile

    RăspundețiȘtergere
  5. "Am salvat 7 hectare din Parcul Tineretului de la distrugerea prin construirea unor imobile foarte inalte. Am castigat 23 de procese impotriva primariilor din Bucuresti. Am impiedicat construirea unui bloc de 13 etaje in imediata proximitate a Gradinei Icoanei si a Scolii Centrale. Am salvat de la demolare cladirile din Sos. Kiseleff nr. 45. Intervenind in ajutorul Primariei Capitalei, am castigat procesul impotriva unor privati care cereau acesteia 20 milioane de euro..."

    si asta fara sa-l platesti din BUZUNARUL TAU.
    Probabil ca ar trebui sa-ti faca o boloboaca ca sa te convinga.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da ma, daca-si facea si operatie estetica la fatza aia de escroc de plush era mai bine.

      Ștergere
  6. Ma cac pe bucurestiul vostru, traiasca Emil Boc!

    RăspundețiȘtergere
  7. sa-mi bag pula-n botu lu' boc!

    RăspundețiȘtergere
  8. exact de astia te plangi ca-ti iau din buzunar. ori nu ai despre ce sa scrii ori esti idiot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, de obicei n-am despre ce sa scriu , dupa cum poti vedea, muist obscur ce esti.

      Ștergere
    2. Esti un prost.

      Ștergere
  9. futu-va-n gura de mitici, ati lasat transilvania de izbeliste si v-ati facut autostrada spre mare sa va carati cururile sunculoase intr-acolo, ah da, si inspre brasov...restul nu conteaza; cand apare unu ca boc si aduce fonduri in ardeal sariti in sus de cur; sa va iau animalele de companie la pula

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uite si un muist de ardelean, astia care se cred "fruncea"...Sa ne dati cu fruncea-n buric!!!

      Ștergere
  10. dadadada, sigur boc nu doarme noaptea de grija transilvaniei. ce nărozi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Oarecum ai dreptate. Nu poti sa apari de niciunde si sa faci c preaf.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ba, nush ce plm te deranjeaza pe tine ca a iesit asta-n Bucuresti cand tu stai in obscuritatea aia de oras. Si in plus nu-l platesti tu pe Nicusor ci, doar pe Cernea. Da gandeste-te ca pe langa asta platesti multi alti cretini/ghertoi/burtosi alesi de prin Parlament/Senat. Degeaba esti frustrat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-a iesit ala nicaieri. tu esti frustrat cu folos?

      obscuritate de oras e bucuresti. care capitala mai e asa confundata cu alta?

      petrov

      Ștergere