luni, 25 iunie 2012

Scottish Pub Cluj



Am fost foarte curios când am auzit că patronul de la Janis a mai deschis un bar, Scottish Pub. Dintre ultimele deschise Berăria Ursus şi Janis Café îmi plac mult.

Cum am păşit pe scările extrem de abrupte care te coboară într-un beci întunecos  am şi dat cu capul de tavan, care nu era moale.  Mi-am adus aminte de altă budă de bar, Flying Circus. O gaşcă de copii, unicii clienţi de altfel, se distrau nevoie mare în acest mini beci, care arată ca o bombă infectă, cu scuturi , halebarde, săbii şi mucegai pe pereţi. Chelnerii blazaţi, cu figuri de lilieci beţi, terminaţi probabil de statul în gaura asta fără lumină solară, purtau kilturi. Cât pe ce să scriu klituri. Scoţienismul locului mai era sugerat şi de nişte stofă ieftină ecosez care tapetează o mare parte din pereţi, stofă care aduce mai degrabă a  halate de spital în opinia mea. Playlistul, luat cu copy paste din Janisul anului de graţie 2007, întregeşte tristeţea locului. Dar, staţi, că era şi bere scoţiană. La sticlă, adusă probabil cu mari costuri din Metro Cluj şi costând 14 lei. Mi s-a părut exagerat să dau 8 lei pentru un Ursus în această speluncă. Mare dezamăgire! Afişul de promovare e de zece ori mai fain decât barul în sine.


2 comentarii:

Persoane interesate