vineri, 6 iulie 2012

Lovitura de stat pe scaun



Nu e lovitură de stat. Ne-am dat un şut în coaie, poporul şi-a dat un şut în coaie. Şi-l tot dă de mai bine de 20 de ani.  Cum? Prin neimplicare politică. În momentul de faţă avem doar nişte viermi în parlament. Ţara se conduce de clasa politică, oricum ai lua-o, societatea civilă poate protesta, poate influenţa, da’ nu poate conduce. Daca toţi care au ceva în cap belesc  pula în societatea civilă, ong-uri şi nicuşordănisme n-o să se schimbe nimic. Înscrieţi-vă în partide în pula mea, în PSD, PNL, PDL, fiecare după propria orientare politică! Mergeţi mâine cu zecile de mii toţi neimplicaţii care bociţi pe net şi înscrieţi-vă într-un partid. Injectaţi valoare în zerourile astea care-s partidele din România. Normal că un singur  om nu face diferenţa. Dar câteva zeci de mii pot s-o facă. Sau fă tu Nicuşordan un partid în pula mea (chiar dacă personal nu te suport), c-au fost destui oameni ok care te-au susţinut. Fă un partid în care să se inscrie şi oameni NORMALI. Da să facem ceva în pula mea, nu glumiţe  pe pancarte prin pieţe. Nu poţi schimba o ţară ca asta de pe twitter, facebook sau bloguri.

P.S. ŞI MAI MEREŢI ÎN PULA MEA CU SALVAŢI ROŞIA MONTANĂ, PETROVENII MEI!


12 comentarii:

  1. „Injectaţi valoare în zerourile astea care-s partidele din România.“
    M-am căcat pe mine de râs.
    Petrof, io-s botă la artimetică şi algebră fotovoltaică, da orice număr înmulţit cu zero e zero!

    RăspundețiȘtergere
  2. tre' s-aduni mult la minusurile alea

    cam cati oameni normali tre' sa se adune pt. a-l anula pe marean v.?

    RăspundețiȘtergere
  3. am înţeles, dacă nu-i poţi învinge, aliază-te cu ei. demnitate, cinste şi onoare.
    jos basca, n-am ce zice.
    îţi spun eu o soluţie mult mai ieftină, mult mai rapidă şi cu eficacitate maximă garantată:
    - chan-son d'amouuuuuuur...
    - ra-ta-ta-ta-ta!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am zis asta ba cimpoaca.

      Ștergere
    2. n-ai zis, da ăsta e modelu, altfel îţi taie şi pula şi te fute şi cu ea în cur

      Ștergere
  4. plus ori minus tot minus dă, ahahaha.

    RăspundețiȘtergere
  5. un tâmpit mai mare ca mine nu există. să faci treisprezece ani de temniţă pentru un popor de idioţi! - ţuţea

    RăspundețiȘtergere
  6. greseala e ca nu il lasa pe basescu in pace, ca stie el ce face. de cand a venit la putere, tara asta merge in sus, chiar daca a venit criza peste noi. si ba se poate schimba ceva daca raspandesti vestea prin internet, iar de la rosia montana nu trebuie sa ii lasam sa ia aurul. sa se adune oameni normali sunt de acord, iar sclavii sa ramana sclavi, muncitorii la fel si oamenii destepti sa conduca, prin democratie, adica prin ce decid toti oamenii laolalta si pe cine aleg ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe Ceausescu l-au lasat vreo 24 de ani si tara a mers in sus. productie record la hectar, fara datorie externa si indeplinirea tutuLor sarcinilor cincinale. e corect!

      Ștergere
    2. Asa, face super bine Basescu, non-valori promovate peste tot, mafia PDL o duce bine de tot, tot restul poporului merge in jos....unde cristos ai vazut tu ca tara asta merge mai bine????? Ca noi restul vedem ca totul se destrama in jurul nostru

      Ștergere

Persoane interesate