luni, 30 iulie 2012

Pa, CTP!



În evolutia mea ca individ au existat etape legate de diverse personalităţi pe care le-am admirat, în care am avut încredere, în care mi-am pus speranţa. După o vreme, când ajungeam să fiu dezamăgit, lămurit, plictisit, sătul iremediabil de modul acestora de gândire sau acţiune, însemna că am făcut un pas înainte. Digeram cât era de digerat şi mergeam mai departe.
  
Când eram foarte mic şi exista o singură televiziune îmi plăcea Ion Iliescu. Tata stătea pe canapea la tv, fuma Carpaţi cu picioarele sprijite de spătarul unui scaun şi se bucura când minerii îi băteau pe oamenii ăia prin Bucureşti. Parcă-l aud: “Aşa, aşa futu-i în gură de vagabonzi, bine le face!”. Mă bucuram şi eu lângă el.  În Piaţă se pare că era şi vecina noastră de bloc, beţiva de Mimi, cel puţin aşa se zicea prin oraş. La scurt timp, din fericire, m-am lămurit. Aşa cum m-am lămurit ulterior cu Stolojan, Crin Antonescu, Mihai Răzvan Ungureanu ca să-i enumăr pe câţiva din politică. Au existat  şi prieteni sau cunoştinţe la care am privit cu admiraţie, până când într-o zi am constatat că oamenii ăştia erau blocaţi, că mintea lor mai departe nu putea merge şi că cu fiecare zi rămâneau tot mai mult în urma mea. În liceu am avut un singur profesor care mi-a plăcut, dar m-am săturat după un an şi de ăsta. Au existat scriitori pe care i-am admirat şi nu-i mai pot citi. Când m-am apucat de blog, am descoperit oameni care scriau foarte fain. Sau aşa credeam eu atunci. Majoritatea nu mă mai intereseaza defel. Aşa cum aşa-zisa elită de pe un anumit forum unde am activat o vreme, pe care o priveam cu admiraţie, a ajuns să-mi facă greaţă.

Ultima bornă umană pe care am lăsat-o în urmă e Cristian Tudor Popescu.  Îs convins c-o să mă mai amuze cu încrâncenarea lui colorată multă vreme de-acum încolo. Dar asta e prea puţin.


8 comentarii:

  1. comunist ai fost, comunist ai ramas.

    RăspundețiȘtergere
  2. evolutie se numeste, mai petrov. si gusturi fine :D

    RăspundețiȘtergere
  3. in evolutia ta ca telespectator...

    RăspundețiȘtergere
  4. somnul natiunii naste monstri

    RăspundețiȘtergere
  5. Auzi, bai Petrov, inca de pe vremea aia tatal tau era in the panselute business?

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu m-am lepadat de CTP dupa asta:
    http://www.gandul.info/puterea-gandului/eye-contact-4233314

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate