vineri, 27 iulie 2012

Visuri 1


mo: azi noapte am visat ca eram la berarie si ne servea un sharpe

mo: aseara am visat un preot de la casa de copii

mo: aseara stii ce am visat
mo: TRAGEAM CU RADICALI LIBERI
mo:  niste prostii de te doare mintea

mo: ce vise ciudate azinoapte
mo: o venit unu si mio zis sa eliberez casa cami da o suta de mii pa ea
mo: da imediat
mo: simi faceam bagajele o zis ca am voie numa un rucsac sa iau si io nu mi gaseam lama de barberit  si ma stresa f tare lucru asta

milf: tot visez ca omor cu sabia
milf: oameni
milf: ca-n filmele alea cu samurai
milf: in fiecare noapte
milf: acu 2 nopti am visat c-am retezat capul unui taur dintr-o lovitura cu sabia

milf: ti-am zis ca am o problema grava in ultimu timp
milf: azi noapte am visat ca taiam degete
milf: la niste desene animate

mo: am visat cu prostituate jur
mo: in fata la central am facut un sex shop doar de fatzada

mo: ba ce vise
mo: se facea ca aveam intalnirea de 10 ani de la terminarea clasei a patra, intalnire organizata de D. in cimitiru romanesc si intrarea sa facea pa la etaju 4 a unui bloc

mo: am visat aseara cu A.
mo: ca era la pushcarie si el sa ocupa cu tzigarile in sensu ca le rula

petrov: io am visat ca m-am cacat in strada un cacat mare
petrov: si a trecut cineva si i-am cerut niste hartie sa ma sterg

mo: duminica am visat ca eram politist la scoala de soferi
mo: ba ce prostii


4 comentarii:

  1. ba, eu mai demult am visat ca eram tigan si dansam pe mormantu' sora-mii...ce-o fi s-asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai nu stim ca nu te cunoastem, tu tre sa stii mai bine. poate ai sange de urs.

      Ștergere
  2. cum adica "stim" eu numai cu tine vorbeam, Petrov! nu ma intereseaza parerea femeilor fie ele si milfe, sau mai ales a alora de-s milfe!
    spune-i lu' milf ca am sange de urs in p..., da?

    RăspundețiȘtergere