vineri, 3 august 2012

Cum scăpăm de mahmureală?



1. Fute! Dacă n-ai ce sau nu-ţi permit condiţiile, fă-ţi laba, chiar de două ori, o să te umpli de endorfine şi poţi gândi lucid o vreme, câştigi timp preţios. La femei nu ştiu dacă merge asta cu masturbarea.

2. Bea lichide! În special apă sau ceai, eu recomand ceaiul de gălbenele sau de mentă. Până la urmă nici sucul nu-i aşa de rău. Nu bea cafea, e ca şi cum i-ai mai da un şut în gură ficatului căzut deja la podea. Deshidratarea dă dureri de cap.

3. Mănâncă! Chiar dacă nu-ţi vine, e bine să bagi ceva în tine. Murăturile îs foarte bune, de exemplu. Eu am reţeta mea pe care mi-o mai fac când nu-s prea distrus: un bol de lapte rece cu cereale integrale, zeamă de lămâie, scorţişoară, miere şi banane. Asta înlocuieşte mineralele pierdute plus că te ajută să te caci bine.

4. Cacă-te! Mirosul ăla de distilerie al căcatului arată c-ai mai dat afară din alcoolul rămas pe ţeavă.

5. Bagă nişte hepatoprotectoare înainte de beţie (Liv 52, Esentiale), e o metodă care chiar merge. N-o să fii aşa distrus a doua zi.

6. Fă un duş! Apa rece te dezmeticeşte destul de bine.

7. După ce-ai făcut câte ceva din cele de mai sus, culcă-te dacă ai posibilitatea. Somnul te reface cel mai bine.




11 comentarii:

  1. MILF, ia atitudine, Petrov a transformat blogul asta in Formula AS.

    Apropo, am gasit justificarea atractiei lui Petrov inspre cacat: cum noi, oamenii normali, ne tragem din maimute, Petrov se trage din muste.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, muraturile si dusul rece sunt utile.

    la nr 2 uiti de energizante, care-ti dau cofeina SI te hidrateaza. daca n-ai energizant - cola foarte rece. sau un cocktail cu vitamine efervescente [saupradyn e bestial] si aspirina, tot efervescenta. sau toate la un loc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti futi ficatu daca-ti faci un obicei sa te trezesti din betie cu cofeina. cafeaua te si deshidrateaza.

      Ștergere
  3. anyway, iadul meu personal e urmatorul: sa fiu mahmur, sa ma doara capu ca dracu dupa ce-am dormit doar 2-3 ore dupa betie, si sa fiu obligat sa ma trezesc, sa ma imbrac si sa ies din casa. iar afara sa fie - cam ca acum - soare, caldura caniculara. in momentele alea ma simt ca un vierme total.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. al meu e sa trebuiasca sa lucrez in conditiile mentionate de tine.

      Ștergere
  4. Rezumat:
    1. Fute!
    2. Bea lichide!
    3. Mănâncă!

    4. Cacă-te!
    5. Bagă Liv 52, Esentiale
    6. Fă un duş!
    7.culcă-te dacă ai
    Asta suna a reteta de viata-ndelungata...Plictis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e reteta de depanat postdistractie, draga.

      Ștergere
  5. varu de la tara6 august 2012, 19:49

    mai exista si situaitia cand mahmur fiind, te reapuci de baut. sigur vei scapa de mahmureala si ... de restul

    RăspundețiȘtergere