joi, 13 septembrie 2012

Copilul divin



Am fost să ridic ceva de la înrămat. În faţa mea o femeie încerca diverse paspartuuri pentru nişte poze cu pisici. Aşteptând m-am uitat pe biroul cu mostre. Imediat un monstru în ramă mi-a captat din nefericire atenţia. Un bebeluş vânăt, schimonosit, încordat, cu riduri adânci de nervi pe frunte, surprins cel mai probabil în mijlocul unei crize de plâns. Parcă atunci se autonăştea şi era în chinurile facerii. Oameni buni, înţeleg că sunteţi mândri de rezultat şi că împrăştiaţi peste tot dovezile c-aţi fost capabili să daţi din buci, cea mai mare realizare a vieţii pentru majoritatea dintre voi, dar vă anunţ că alte câteva miliarde de oameni îs capabili să dea la fel din buci şi cine ştie câte  sute de miliarde de extratereştri dau şi ei din ce dau ei. Pui poza undeva , dar asigură-te că nu ne sperii. Fii decent! Poza asta pe care am văzut-o eu acolo ar trebui să stea cel mult  într-o cămară sau în budă. Până şi copilul va fi traumatizat peste ani de poza asta, gândiţi-vă că vine o colegă pe care o place la el în vizită şi vede grozăvenia  aia. You got to see the babyyyyy! Noroc  că hamsterii n-au facebook!


3 comentarii:

  1. Lasa P., asta era doar schimonosit...pe mine ma oripileaza obsesia aia predecembrista cand toti tovarasii faceau poze la copii in cucu gol. ce rusine!

    RăspundețiȘtergere
  2. as fi preferat o poza cu pulica lui decat cu fata.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate