joi, 13 septembrie 2012

Mic eseu despre ceva


Orice femeie trăieşte, la un moment dat, paradoxul de a ajunge o nefutută, oricât de futută ar fi. Nici cea mai inteligentă, nici cea mai frumoasă, nici chiar eu nu scăpăm de aşa ceva. De la un moment dat, pula nu mai are legătură cu hormonii, cu chimia noastră în general. Sau, dacă totuşi are, apar instanţe mai înalte decât pula care să o atenueze până la nesemnificativ. Din fericire, există şi o vârstă până la care oricât de nefutută ai fi deşi futută, cum spuneam, nu-ţi stă rău. Ba chiar eşti mai futabilă. Şi de-aci devine mult prea complicat să mă mai înţeleg.

5 comentarii:

  1. este asa un fel de "si cu pula-n cur si cu sufletu-n rai" ?

    RăspundețiȘtergere
  2. mic eseu despre menopauza sau pulopauza.

    RăspundețiȘtergere
  3. Măi Milf, măi Petrov, eu fiind băiat, nu prea înţeleg cum e asta, fututul din perspectiva cealaltă. Cu atât mai puţin cum poţi fi futabilă la nu ştiu ce vârstă. Înaintată. Libidoul are vreun rol în ecuaţia asta cu vreeo două-trei necunoscute? Singura mea problemă, din punctul de vedere al băiatului, este asta: ţi se scoală sau nu! Restul e mecanică!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bai Augustin, nu despre ce-ai zis tu e vorba, desi n-am inteles despre ce-ai zis tu.

      Ștergere