luni, 17 septembrie 2012

Muia


Mă enervează planta aia verde deschis care seamănă cu tuia, dar nu e tuia. Şi tot mai multe văd în ultimul timp. Sunt foarte la modă mai ales la ţară, unde ţăranii le plantează în faţa casei, la drum. Mă enervează din acelaşi motiv pentru care nu suport florile sau fructele de plastic.


42 de comentarii:

  1. petroafe, azi meam luat special pentru tine cămeşă cu dungi, albastră.
    muia aia nici miroase a nimic, nici nu arată a nimic. e un fel de macrame pentru ţăranii care cred că un strat de ceapă e sordid.

    RăspundețiȘtergere
  2. io am un tricou galben, cu care mai si dorm uneori.

    da cum se cheama planta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. es war ein koenig in thule, der hattte eine dicke phule, hughivzăfachinşit.

      Ștergere
  3. plm, io di ce n-am, mă, tricorn galben?... ia să dau o fugă azi până-n brintex.
    oricum io dorm în pula goală.

    RăspundețiȘtergere
  4. io acu´ fro doi ani la serbarea de la gradinitza l´am vazut pa unu´care erea in carouri de sus pina jos, numa´carouri de marca soliver thilifiga, sosetele aveau dungi da´pina si ciupicii erau in carouri daca judecam din cite bucati de piele erau cusuti. Si nu, n´avea 4ani jumate, mai puneti un zero.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. era marean dîrţă, inculte.

      Ștergere
    2. chiar petroafe, nu ti´i frica ca vine un hanonim sa´ti planteze niste plănţi d´alea deasupra cind te´oi duce la odihna eterna??

      Ștergere
  5. era cât se poate de viu, când a trecut pe lângă mine pe ştrase, puţea a căcat şi a parfum. şi mai era cu un slobozfil.

    RăspundețiȘtergere
  6. ce aveti ba cu metrosexualii, pe linga ei plovaru´roz a lu´petrof e simbol de misoginism.

    RăspundețiȘtergere
  7. busu e parfum

    http://www.tabu.ro/fiul-vitreg-al-gabrielei-firea-e-manechin-si-designer-vestimentar/

    RăspundețiȘtergere
  8. ´ai ba pepe, aproba´mi si mie comentariu´ala fara haz.

    RăspundețiȘtergere
  9. îi curge slobozu din ochi, plm, mi-a trecut mahmureala

    RăspundețiȘtergere
  10. e ceva tufa, nu e arbust. daca la asta te referi:D

    RăspundețiȘtergere
  11. deci nu mai pot, apropo de pepe a lu zăvo. am auzit în autobuz vineri melodia aia cretina: imi plaaace cum mă iubeşti, îmi plaaace când mă iubeşti, simt că mă iubeeeşti, dar vreau să mă iubeeeeşti. de 3 zile îmi sună în cap şi-n somn. nu trece cu votcă. zi-mi alt refren obsedant şi oligofren, măcar să schimb cheia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. holy dick, io am crezut că glumeşti, chiar există mizeria aia!!!

      Ștergere
    2. da, e noua si absolult neiubibila=))

      Ștergere
  12. chiparos, ahahahahaha. frumosule-chiparosule

    RăspundețiȘtergere
  13. ba...mue autentic, adica cum leptindigest?? pula´n pizda jijimarga, ma oftica astia care uita de unde au plecat. pai ori e fiu vitreg ori numuie?

    RăspundețiȘtergere
  14. ba pepe, pragamatic vorbind ca de la om la metrokauflandez: n´ar fi mai simplu sa stergi ce nu´ti place? ca asa tooot stai sa aprobi, gindeste´te si la padurea tropicala nu numa´la promovat dereglatii genetic

    RăspundețiȘtergere
  15. Răspunsuri
    1. decit daca´i duamna si mama vitrega de celebru´ pirtzomodel. milf, masele te vrea

      Ștergere
    2. aşa e, petroafe, plânge masa!

      Ștergere
  16. vad, numa postu asta are deja 31 de lacrimi.

    RăspundețiȘtergere
  17. Răspunsuri
    1. cultura vorbită şi răstită mai pierde o spiţă de la şenilă:

      http://www.mediafax.ro/cultura-media/gabriela-firea-paraseste-intact-precizand-ca-a-primit-o-oferta-inadecvata-din-partea-trustului-10061581

      Ștergere
  18. ba da´de cind m´am pus la punct cu actualitaturile am avut si o revelatie de epifanie, ca nu stiam de ce m´apuca instinctu´ala de neplacut gen "fugi ca sare buba rea" cind pune o colega mina pe mine( are mania sa te pipaie pe umar cind vorbeste cu tine)pai daca seamana cu fiu´vitreg a lu´mama vitrega a lu´fiu´vitreg..in fine reptila aia asexuata. Ce chin si pe ziarnitza aia sa le inventeze grade de rudenie pe care tot ea le demonteaza doo propozitii mai la vale. Revista de psihopati si proaste, chiar petrof tu cum te´ai pus la curent cu egzistenta ei?

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate