joi, 20 septembrie 2012

Paraziţi



Nu mai suport categoria asta a bloggerilor care mereu analizează căcaturi cu parfum de cultură, care nu-s în stare să scrie un post “în suc propriu”, un post original.

Nu, nu mă interesează părerea voastră despre noul film X, despre nu ştiu ce concert, despre nu ştiu ce roman, de fapt mă doare chiar în pulă de ea şi nu vă suport nici limbajul preţios îmbibat de insatisfacţii sexuale, limbaj de lemn traforat cu danteluţe.

Scrieţi în pula mea ceva ce vine din voi nu mai tot parazitaţi creaţiile altora! Şi nu vă mai tot daţi linkuri între voi că sunteţi penibili, e ca şi cum v-aţi face laba în cerc unul altuia. Şi-asa nu vă citesc nici măcar ăia care vă au în blogroll în pula mea de disperaţi culturali. Sunteţi la fel de interesanţi ca hârtia aia igienică în care au rămas litere în urma reciclării.


26 de comentarii:

  1. ba petroff, io am impresia ca tu´ti bagi capu´n gaura neagra ca sa tragi flegme catre lumea paralela. Asa cum tie ti se´ntimpla sa te trezesti in miros de bashini de la kaufland, sa nu te abtii sa tragi cu urechea la trogloditi pe strada respectiv sa numeri flocii de pe colacu´de la wc asa li se intimpla altora sa citeasca o carte, mearga la un spectacol concert etiki.

    RăspundețiȘtergere
  2. da, numa ca aia numa despre asta scriu, pentru ca, ghici, nu-s in stare sa scrie in plm. iod e aia vbesc. ce zici tu ni se intampla multora. da eu chiar citesc si vad filme in plm. si altele.

    RăspundețiȘtergere
  3. saritiiiii! Viata bate filmu´n cap la petroff! si altele.

    RăspundețiȘtergere
  4. da, garcea, nu ne povestesti tu ultimu film vazut? asa cum stii tu, n-am pretentii de la tine ca esti ungur.

    RăspundețiȘtergere
  5. pepe, chiar esti curios sau e doar sechela prin care le aduci la cunostinta participantilor la trafic ca sunt ungur, speculind ura viscerala a ,ma repet, trogloditilor?! ca vorba aia , probabilitatea sa ne intalnim la kaufland este minima spre imposibila.

    RăspundețiȘtergere
  6. plm, toti cititorii nostri stiu ca esti ungur. nu-mi amintesc sa fi ascuns tu lucru asta, dimpotriva. da chiar is curios.

    RăspundețiȘtergere
  7. of of iar ai priceput tot...tu chiar te astepti sa´tz povestesc un film? deja speculezi pe umoru´meu. Da´hai sa te scutesc de alte intrebari: ultimu´film vazut recent care mi´a placut a fost Goya de milos forman cu stelica secacapegard, natalica pormoneu si javier bardem(pe asta nu´l mascaresc pentru ca are o aparitie scenica inuman de inspaimintatoare si mneah am si io fobiile mele).

    RăspundețiȘtergere
  8. garcia e ungur jidănit, asta o ştie toată ţara tigheciului. da şi pe mine mă doare-n pulă de toată lumea care nu mă citeşte pă mine şi pă petrof.

    RăspundețiȘtergere
  9. nu l-am vazut recent si nici de placut, nu m-a dat pe spate.

    RăspundețiȘtergere
  10. eu am văzut ultimu film al lu sergiu nicolaescu. bazat pe un scenariu adevărat. e vorba de nişte oameni care fac nişte chestii faine, da nu durează mult şi vin alţii.

    RăspundețiȘtergere
  11. si vroiai sa ti´l povestesc de sa te dau pe spate sau cum??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, sa mi-l povestesti asa enervant, cum stii tu.

      Ștergere
  12. garcio, tu ce cărţi ai mai citit de la editura deichmann?

    RăspundețiȘtergere
  13. a, am uitat, filmu se numea DP la muntele lu venus şi la nare. personaju principal e hegăl, da e dublat de ignacio manuel altamiran.

    RăspundețiȘtergere
  14. maid in vietnam, syntethic leather, last 2weeks si inca citeva.

    RăspundețiȘtergere
  15. şi de citit, mai prind şi io câte-o incunabulă de la codrin ştefănescu, când duce gunoiu o dată la 2-3 zile.

    RăspundețiȘtergere
  16. eh daca tot il ´nervez pa petroff, poate´i fuck si un blog review

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. blog review faci aproape de fiecare data cand comentezi. poti face un blog review si ti-l public ca invitat special.

      Ștergere
    2. aloooou domnu´petroff, pai ce facem aicea??!
      n´am ambitii, vin trollez, ma distrez, sper ca te distrezi si tu, end of storry.

      Ștergere
    3. ne ocolim reciproc, avem un mutual agreement ca´ntre gentlemeni ;o))))

      Ștergere
  17. ah bai cimpoaca, mi´a venit o idee, imi fac o poza d´aia mishto io cu bicepsu´revarsat peste curea in fata la kaufland si´i pun titlu " pepe gaina dreac´, ti´a fost frica ai? te´n gitlej cu metri tai"( scuze pepe, injuratura e ca figura de stil nu al´ceva)

    RăspundețiȘtergere
  18. căcaaaat, petrof se dă cu ungurii. coadă de topor.
    mă duc să-mi tai unghiile.

    RăspundețiȘtergere
  19. oculta maghiară mai face o victimă. după romulus vulpescu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu mai stie nici tu sa scrie correct rumaneshte, se zice un cultu magyar face victimu.

      Ștergere