miercuri, 19 septembrie 2012

Sushi



În centru, o grasă înaltă, dar grasă bine, îi explică unei tipe ceva. Prind şi eu din zbor: „Ideea e că m-am lăsat de balet acum un an jumate şi m-am apucat de…” O ştiu din vedere, tot aşa suplă era şi când făcea balet.

La Oser, la masa cu mici şi bere de lângă noi se aşază o familie de ţigani. Fac planuri să deschidă o firmuliţă să vândă în piaţă. Ţiganca mai tânără în roz îi atenţionează însă: „Şi mie-mi place să mă distrez! Da’ vezi că distracţia coastă!”

Undeva prin Mărăşti un negricios formulează o previziune despre sfârşitul crizei: „Criza asta o să se gate când o să vezi din nou afişe cu concerte dă manele. Guţă, Adi, Vali Vijelie…” Absolut de acord.

La Kaufland la coadă la mici un domn îmbrăcat ca un muncitor în construcţii poartă un tricou roşu foarte decolorat, dar pe care se vede încă foarte bine scrisul: „Got fire? Apostolic faith church 1906-2006”.

Trebuie să fie o adevărată artă să-ţi potriveşti şapca cu cozoroc extraplat astfel încât să ţi se vadă şi vreo 5 cm din bretonul de hipster atent coafat. Asta mi-am spus uitându-mă la băiatul de lângă mine care arăta ca o sapă tatuată umblătoare. Ce bine c-a început şcoala!


5 comentarii:

  1. mie´mi plac grasele si nu inteleg rautacizmele astea gratuite, poate era sufleza, ca mai uita si balerinele alea pasii, ce ele nu e uoame??

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos reportaju. ca la românia te muiesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. D-ale carnavalului; cum zicea si cimpoica e chiar frumos. flori de mucigai!

    RăspundețiȘtergere
  4. La Kauflandu din Marasti?

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate