joi, 25 octombrie 2012

Găurica



Când intru în scara blocului mă duc direct la cutia mea poştală. Ea are o găurică cu diametrul de vreo 3 cm. Îmi place să primesc scrisori, dar primesc extrem de rar. Mă bucură până şi plicurile cu facturi, le deschid de parcă cine ştie ce surpriză plăcută ar putea conţine. Mă uit pe găurică să vad dacă e ceva înăuntru. Nu întotdeauna însă se vede bine prin ea şi oricum cea mai mare plăcere a mea e să bag degetul în gaura aia şi să ating o scrisoare sau o carte poştală. Pliantele nu le suport. Motivul e că nu-s băgate în plicuri cred. Deschid uşiţa doar dacă am pipăit ceva acolo.  Bag degetele-n găurică de parcă le-aş băga în pizdă. În gaura asta nu-i nimeni altcineva curios să-şi bage mâna.


13 comentarii:

  1. Postul asta chiar e de cacat. Scrie ceva mai ok ca iti pierzi si farama de vizitatori pe care ii ai.

    RăspundețiȘtergere
  2. identitatea ta e de cacat. si pe langa asta ma doare fix in pl de ce crezi tu. imagineaza-ti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. identitatea ia-o de unde nu-i, asta e anonimus!

      Ștergere
  3. hai in franta ca aici si reclamele vin in plicuri. da' nu poti sa bagi mana in cutie, ca-i de 20 pe 20. fiind adanca, nici nu vezi prin gaurica, tre' sa deschizi usa direct. moment liric ratat:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Îţi dau forward la facturile mele, dacă te bucură. Nici nu trebuie să le achiţi, sunt plătite prin debit direct.

    RăspundețiȘtergere
  5. Baga si tu un post monarhist, asa se cade cu ocazia. ai incergat sa-ti bagi degetele in gaurile de la swaiter? poate traiesti un moment de eliberare spirituala si iti trece obsesia cu plicurile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-am priceput niciodata cum poate sa placa cuiva oligofrenu ala. si nu ma leg acuma de monarhie, ci de coaja aia de mihai.

      Ștergere
    2. Pentru asta ţi-aş băga în plicul cu facturi şi ceva bani de-o bere. Dă-mi un mail şi-i trimit o vedere.

      Ștergere
    3. am bani de bere acuma, pastreaza-te pt cand iti spun io.

      Ștergere
  6. vai mie, P., eu ziceam ca este ocazia sa inserezi ceva inteligent pe o tema data, nu ti-am cerut sa ai o felatie bazata pe incredere si respect reciproc cu Mishu...

    RăspundețiȘtergere
  7. am inserat deja, un pic mai sus. mai mult n-are rost sa ma obosesc.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate