marți, 16 octombrie 2012

Run, Forrest, run!



Desigur că sănătatea e importantă. Îi înţeleg oarecum pe ăia care, ca să scape de plictiseală, nonsens, familie etc., aleg să alerge, să se căţere pe munţi, să tragă de fiare, să sară printre nori, să se arunce într-o campanie personală amuzantă pro-sănătate. Exaltarea asta dinamică te sedează, nu mai ai timp nici chef să gândeşti prea mult. Eu însă întotdeauna am preferat să citesc câteva pagini dintr-o carte în loc să mă epuizez fizic până când mi se blochează creierul şi totul devine transpiraţie euforică. Asta pentru că am crezut mereu că pe lumea aialaltă formele superioare de conştiinţă ar putea fi mai apreciate decat formele superioare de muşchi.


21 de comentarii:

  1. am vazut io ca nu mai tre' sa citesti. iti pun niste bigudiuri pe cap si dupa juma' de ora esti mai destept. electrostimulare neuronala. proces ireversibil. dupa 10 sedinte iti plezneste capul de desteptaciune. tare, or what?

    RăspundețiȘtergere
  2. asa e ma, ca sportul e clar ca elimina din discutie cititu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Poti alerga cu audiobookul in timpan, sau poti citi ce scrie pe plasele boschetarilor din parcul central, pe panourile cu oferte de la Hiperpiete, destinatiile de pe autobuze, etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si da unu' cu masina peste tine la trecere sau cu bicicleta in parc.

      Ștergere
  4. Oamenii letargici care citesc mult ajung pe "lumea aialalta"?

    RăspundețiȘtergere
  5. exista sporturi la care creierul iti e mai sfortat sa gandeasca decat la cititul unei carti, de exemplu la catarat se spune ca cel mai folosit muschi e creierul. cu homo ludens cum ramane?
    unii fac pasiuni din citit, altii din pizda, altii aleg pur si simplu sa se joace.
    ca sa nu mai vorbim ca poti sa le ai pe toate trei.

    RăspundețiȘtergere
  6. asa e. in timpul lu' Max Payne 3 era de vreo trei ori sa-mi fac laba.

    RăspundețiȘtergere
  7. se vede ca ai fost slab toata viata ta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu vorbeam de solutii de slabit, ma.

      Ștergere
    2. da ma, da ma refer ca se poate si pur si simplu sa-ti faca placere. nu-i musai sa faci un substitut, sa fie un refugiu, ci doar sa-ti placa. si cum o zis si memetu, sportu nu elimina cititu. ce plm de legatura este?

      Ștergere
    3. din cate am observat io, elimina, ba chiar bine.

      Ștergere
  8. lasă, că dacă-i pui la praşilă la 42 de grade sau la crăpat lemne la -30 pă toţi iubitorii ăştia de labă în ploaie să vezi cum pică frânţi în 5 minute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaaaaaa, adevar graiesti Gogule, pe cind unu´ca pepe vine, isi pune cartea la subrat, flegmeaza in palmi si..lesina.

      ba, pepe, ma lesi? io cu brandu´sunt in stare sa fac un cornet in timp ce dau la pedale pe hometrainer, ba daca stau sa ma gandesc urc bicicleta aia medicinala la etaj si sa vezi atunci superioritate. pt. ca pot, baaaaa

      Ștergere
    2. garcio, eşti un frustrat troglodit. în loc să te caci la serviciu o oră, în timp ce cu o mână citeşti ce-au mai scris nişte congeniali constipaţi şi cu cealaltă conspectezi urmele de căcat de pe colac, ca un intelectual rasat, tu şi conspiraţia ta de unguri trolaţi pe blogurile româneşti atacă în mod constant valorile noastre tradiţionale şi bestiale.
      ruşine, ruşine, de 3 ori ruşine!

      Ștergere
    3. n´am atacat ma pe nimeni,di ce esti turbat?
      daca forma mea de constiinta imi sopteste ca vor (re)veni vremurile nasoale cind va trebui sa ne bizuim pe viteza si muschi ca sa fugarim/prindem cite´o girafa d´asta costeliva din care nu poti valorifica decit constiinta. Petrof you´r name is pané, creier pané!

      Ștergere
    4. vezi că eşti incult? petrof va mânca cu puterea minţii.

      Ștergere
  9. ai de pula mea, sa vezi ce umple telechinezariile cu Euri! Si io m´am chinuit tz ani ca prostu´sa trag de fiarele alea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e ca-n visul unei nopţi de labă.

      Ștergere
    2. daaa, te culci cu mina la cap si prin puterea mintii te trezesti cu ea la pula.

      Ștergere