vineri, 30 noiembrie 2012

Controlorul controlat



La punctul de vânzare a biletelor de lângă teatru. Am intrat să iau bilet. Vânzătoarea vorbeşte c-un controlor pe care-l ştiu din anul întâi şi care stă rezemat de perete în stânga mea. Sfrijit, negricios, mustăcios. “Şi nu poţi mânca decât pasirat nu-i aşa?” îi zice ea în timp ce-mi dă restul.
Iau biletul mă duc spre uşă, mai aud:

Ea: “Câte zile ţ-o dat medicu’ legist?”
El (sâsâit, ca unul care nu mai are dinţi): “42. “
Ea: “Şi la Vasile?”
El: “Tot aşa.”



12 comentarii:

  1. na, bine ca nu i-o scos si amigdalita si apendicita, tz dai seama cate zile ii dadea legistu' dup-aia

    RăspundețiȘtergere
  2. leptoafe, io măcar le şterg când mă trezesc din beţie, eleonora calupu măcar le vinde la dedeman... ia bolţaru cu noroc... dă-o dreaq de literatură de hazna şi mai bine bea ceva.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate