marți, 27 noiembrie 2012

Nici să mă pici cu miere!



Iar am auzit că suntem între ţările cu cel mai mic consum de miere de albine pe cap de locuitor din Europa. Vai ce tragedie naţională şi nutriţională! Şi desigur imediat vine şi explicaţia că suntem pe locul ăsta pentru că n-avem bani. Pentru mine mai există o explicaţie.

Mierea e un aliment absolut greţos şi la gust şi la pipăit. Încă de mic eram traumatizat de mierea care-mi curgea pe mâini de pe felia de pâine cu unt, margarină sau care trecea prin găurile din pâine. O uram de-a dreptul! Niciodată, deşi m-am forţat, n-am putut mânca mai mult de-o lingură de miere goală fără să-mi vină să borăsc. Nu suport mierea decât dizolvată în ceai sau lapte. Când văd un borcan de miere în magazin, primul lucru la care mă gândesc e cum mi se lipesc degetele pe borcan, pe alte  lucruri şi între ele. Şi pe lângă că e ca pula mai e şi iraţional de scumpă.


13 comentarii:

  1. Nu stii tu ce-i ciocolata, mananci hartia si-arunci bucata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mierea e buna doar in prajituri.

    Si ca noi consumam cea mai mare cantitate de paine din toti europenii n-ar zice.. Ce sa spun..

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai am un prieten ca tine care se scarbeste cand se manjeste... e foarte distractiv :)

    Intamplarea face ca azi dimineata m-am fript la un deget nasol... iar in copilarie la tara (adica nu in Bucuresti) se spunea ca daca te frigi rau sa pui miere sa treaca... asa ca am desfacut un borcan si am bagat degetul beteag in borcan dupa care l-am lins metodic...

    Dupa care am dus borcanu la gura si am dat o dushca sanatoasa si am plescait de satisfacite... ma rog, atat cat poti plescai cu gura plina de miere... Dupa care am pus borcanul in frigider.

    La nici 1 minut l-am scos si am mai dat o dusca din borcanul cu miere si mi s-a intins un firicel pe barba... delicios si ala!

    Sunt "hipnotizat" de miere... cand mananc mai multa de-odata cred ca am un soc glicemic pentru ca am niste senzatii ciudate prin cap si ma ia cu "leashen", asa...

    Pe langa faptul ca e super sanatoasa, mierea mai are marea calitate ca este perfect solubila in apa si poti s-o speli de tot de pe orice.

    A, si inca ceva... nu procep de ce mierea nu se strica si nu se impute ca orice chestie dulce pe baza de zahar sau fructoza pe care daca o lasi o vreme se umple de mucegaiuri... o fi scuipatul ala de albine din ea antiseptic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eşti pe aproape. Chiar zahărul din miere e antiseptic şi cicatrizant. La fel ca ăla din pungă. De fapt, ăla din pungă e mai eficient. Şi alea care se strică pe bază de zahăr se strică fiindcă nu e concentraţia suficientă. Dovada, o dulceaţă sau un gem gros nu se strică niciodată.
      Când te tai data viitoare, cacă-te-n pansamente şi unguente. Zahăr şi gata.

      Ștergere
  4. Nu mai mai doare, da nu-s convins ca are vreo legatura cu mierea...

    RăspundețiȘtergere
  5. Am crezut că sunt un ciudat din acest punct de vedere. Observ că mai există şi alte persoane care îmi întăresc punctul de vedere. Treaba asta ori ne face pe toţi ciudaţi, ori ne adunăm şi realizăm o campanie împotriva acestui produs. Slogan: Mierea-i bună doar în ceai. Amin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar esti ciudat ba!!!
      Autorul articolului este la randul lui, un ciudat :))
      Asa-i ca-ti place mirosul de cacat?

      Ștergere
    2. ce-ti mai place sa-ti ridic cacatu la fileu!

      Ștergere

Persoane interesate