marți, 11 decembrie 2012

Mulţumesc, KFC!



Ieri am mâncat prima şi ultima oară de la KFC. Poate prea mult, poate prea cu poftă. Oricât mi-ar plăcea mie să citesc pe budă, să stau noaptea în baie citind şi vomând spasmodic  pe cur nu e chiar cel mai interesant lucru pe care-l puteam face în loc de-a dormi bine. Crusta aia picantă era foarte bună, chiar dacă părea şi foarte dubioasă, dar nu mi-a mai plăcut deloc când a trebuit s-o elimin forţat. N-a fost deloc o picanterie, în pula mea, a fost ceva groaznic care-mi ieşea din cur şi mă ustura foarte rău. Nu degeaba îi zice junk food. 


10 comentarii:

  1. din snobism ai patit-o, ca era prea jenant sa mananci la mec.

    RăspundețiȘtergere
  2. e drept ca de la mec nu m-am cacat pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://9gag.com/gag/3095701
    Sa inteleg ca WC-ul tau arata ceva de genul?

    RăspundețiȘtergere
  4. Du-te la Spring Time şi o să înţelegi de ce-i zice nefast food

    RăspundețiȘtergere
  5. Acuma stim de unde ai furat tema blogului, scremutule.

    http://sergheiniculescumizil.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. da, am calatorit in viitor sa fur o tema blogger.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe ce planeta traiesti? Cand esti constipat da fuga la KFC! Asta trebuia sa fie un slogan de promo

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate