duminică, 16 decembrie 2012

Sfânta Antena 3



La Electrica sunt deschise doar două case din patru. Vineri fiind şi neavând mare lucru de făcut la ora aia, decid să rămân să plătesc deşi aveam vreo 15 oameni în faţă. În spatele meu apare un moş înalt cu haină gri şi căciulă neagră care vociferează nemulţumit de faptul că trebuie să stea la coadă. Nimeni nu-i răspunde însă. E genul de cretin care repară toată viaţa o maşină de căcat la garajul lui din apropierea blocului cu radioul şi berea la plastic lângă el. “Ar trebui să chemăm presa, domle, sigur ar veni, ăsta e un subiect bun! Ia să ies io până afară şi să sun la Antena 3 să vezi cum vin ei şi rezolvă!” O să vină Antena 3 să îndese microfoane în curul morţilor mă-tii de idiot, mă gândesc.  Asta e situaţia, jumătate din ţara asta are creierii spălaţi de această nouă religie naţională numită Antena 3.


15 comentarii:

  1. Pai A3 e cainele de paza al celor neajutorati.

    Trantorii unei natii traiesc pe atat de bine pe cat de nesimtiti sunt la nivel colectiv, mai ales ca stim foarte bine ca tarile nu dau faliment.

    gg A3

    RăspundețiȘtergere
  2. Marghi, te pot ajuta eu cu ceva?

    RăspundețiȘtergere
  3. am aflat, esti la sala de lectura.

    RăspundețiȘtergere
  4. Şi trei inşi antenizaţi ar fi prea mult. Dar cred că nu este antenizată jumătate din populaţia română (nu-mi vine să zic popor). La o participare la vot de 40%, din care 60% vot uselea, înseamnă spre 30-35 % antenizare.

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate