joi, 24 ianuarie 2013

Dama de companie şi nevasta de suflet



Intenţionam să m-apuc de citit o carte aseară, ba chiar o aveam în mână. Am mai butonat totuşi un pic telecomanda,  până când am dat peste Guţă la Can Can Tv (Acasă TV). Aseară Caca tv a reuşit ce nu mai reuşea decât Otv-ul pe vremea când Tolea îl băga pe Dănuţ în tomberon. Un circ minunat, n-am mai citit nimic, m-am uitat până la capăt. În studio, pe lângă Astenie ăla cu faţă de diaree cu porumb şi două târfe prezentatoare astenice, mai erau, în chip de actori principali: Nicolae Guţă, în doliu că tocmai îl îngropase pe frati-so, spăşit, sfios şi zâmbitor ca o jucărie de pluş cu dinţi beliţi, precum şi două gunoaie de sex feminin: o ţigancă borâtă, Narcisa, mama ultimului copil al lui Guţă, pe nume Alberto (Guţă are deja 9 copii) şi amanta lui Guţă, Dana, o româncă borâtă. Astenie ăla le asmuţa, subtil cică, tot ud de spermă în chiloţi gândindu-se la cifrele de audienţă, pe pizdele alea două una împotriva celeilalte în timp ce Guţă, era mereu pe punctul de-a izbucni în râsul lui de om fără nici un gram de minte, dar se oprea la timp de frica Narcisei, care-l punea la punct imediat. Cretinele alea în loc să-i dea lui Guţă-n cap c-un scaun, au ajuns să se scuipe şi să dea cu microfonul una în alta încât Astenie a chemat un fel de bodyguard. Imaginile cu minibătaia au rulat nonstop până la final în jumătatea stângă a ecranului. Am şi notat două ziceri ale ţigăncii Narcisa:

“Am un copil foarte frumos şi seamană exact cu Guţă!”

“Eu nu sunt damă de companie, sunt nevasta lui de suflet!”


3 comentarii:

  1. superb, splendid, sublim - o ţigancă blondă şi un blond afon

    http://www.youtube.com/watch?v=uJ3v4NS2pgg

    RăspundețiȘtergere
  2. “Am un copil foarte frumos şi seamană exact cu Guţă!”
    La care Astenie o fi clatinat din cap cu repros : dar, draga mea, acesta este un oximoron, ne fute CNA-ul daca coboram nivelul exprimarii...

    RăspundețiȘtergere
  3. Hahahahaa !! Si eu am vazut emisiunea si intr-adevar, m-a facut sa uit de toate preocuparile cotidiene, chiar si de citit si futut...

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate