joi, 3 ianuarie 2013

Iunait iunait Iurop



Ai dreptul la muie. Deşi, cu faţa aia de pui de gostat, nu ştiu cine ţi-ar da-o.

Ştii cine eşti tu, în afară de acest papagal care se sparge-n băşini pe toate posturile TV? În afară de imaginea incredibil de urâtă a unei campanii absolut penibile? În afară de proiectul de licenţă al unor aseiste sau senesepizde de nota 6,43? Cine pula mea eşti tu de fapt? Cine eşti tu şi a cui pilă, de te-au distribuit în campania asta? De ce nu în reclama la Tranzactiv cu moaca aia de scremut de profesie?

Care cetăţean european normal la cap îşi cumpără laptop cu pară pe el? Ce drepturi ar trebui să aibă un astfel de om? Şi de ce şi-ar mai striga pe toate drumurile prostia?

Auzi, da' cum te cheamă? De când te-am văzut prima oară, mi-am imaginat un Mugurel, sau un Veronel, sau un Beatris, sau un Alis, sau ceva cu sex incert, cam ca un cetăţean european belgian aşa.

Şi ce-nseamnă chestia asta cu cetăţeanu' european? Adică, dacă ziceai "cetăţean român" nu era tot aia? Adică nu te pişi împrăştiat pe campania pulii tocmai cu faza asta? Adică ăla simpaticu' de face mişto de tine nu e şi el cetăţean european sau ce? Şi ce pula mea e aşa grav să glumeşti? Cum adică "glumiţi!"? Io zic că, decât un pumn în moaca aia de uimit constipat, mai bine o glumiţă.

Şi fiindcă m-ai enervat îngrozitor, sper să te caci pe tine de frică pentru că o să te spun lu' Cichi Cean care e cetăţean universal şi fute orice subcetăţean. Şi nu, nu glumesc!

7 comentarii:

  1. ar putea face un duet cu loredana groza pt romtelecom. duetul handi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu care prilej as putea afla si eu ce-s alea "vibro-filme" ?.. Exista, aud eu gresit (ken liiiii) sau e doar o obsesie de groza ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acuma m-am prins despre ce vorbesti, nu-s f sigur ca zice vibrofilme.

      Ștergere
    2. nici eu, dar nu-s sigur nici ca spune altceva.

      Ștergere
  3. e o obsesie de groza, doctor petru.

    RăspundețiȘtergere
  4. orjcat, dupa ce-a jucat in 3 reclame de-alea... cine naiba il mai baga'n seama pe ala in viata reala? adica plm, esti pelea pulii, te prostesc toti...

    RăspundețiȘtergere
  5. ş´am acasă pe tavan, un afiş cu gekician!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate