joi, 17 ianuarie 2013

Narcisa Iorga din capu' meu


De unde până acu vreo 3 luni nu mai dormeam deloc, de la o vreme numa dorm. Cred că-s bipolară la somn. Dorm şi visez sânge pe pereţi, tot felul de capete tăiate – ba curat ca de ghilotină, ba cu model cum fac copiii felicitările la grădi, ba ferfeniţă cu resturi atârnând, visez firme luminoase pe lângă care trec cu taxiul şi care au nume din mii de litere, futaiuri absolut inacceptabile la care, dacă le-ar vedea, dumnezeu şi-ar înălţa privirea spre alte ceruri şi-zice „Doamne, iartă-mă şi apără-mă!”. Acuma, io nu ştiu ce a înţeles creierul meu din toată faza asta, da astă noapte, în timp ce visam liniştită că mă plimbam pe lângă un perete verde stropit cu sânge, m-am trezit brusc. Şi mă gândesc că poate, pula mea ferească sfântu, mi s-a activat vreun CNA în cap care-o să mă trezească în fiecare noapte de-o să rămân cu ochii beliţi pe întuneric pân la 7 când tre să mă trezesc chipurile.

25 de comentarii:

  1. io creca s-a activat remus cernea si te-ai speriat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce eşti la bază?

    şi b) În ziua când s-a cazat Antonescu la Cotroceni, am dormit aproape nonstop, prin rezonanţă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce şcoală profesională/seminar teologic a absolvit Milfa?

    RăspundețiȘtergere
  4. Aha. E o şcoală foarte bună, am auzit de ea.

    RăspundețiȘtergere
  5. da' e nasoala ca are o gramada de clase.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da după ce o absolvi n-ai greaţă

    RăspundețiȘtergere
  7. ţi-o fi intrat cojmaru-n cur...
    cică unu să duce la pichiatru şi să plânge că are acelaşi cojmar dă luni dă zile. cojmaru era că trăgea de o uşă pă care scria împinge.

    RăspundețiȘtergere
  8. on topic. când visezi rău trăieşti bine.

    RăspundețiȘtergere
  9. io personal am visat că-mi cumpăram o şoapcă din oser şi petrof avea doi metri de şepci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ca n-aveam 2 m de pula.

      Ștergere
    2. aşa e. cu plm era să strigi în oser ia pula, neamule?...

      Ștergere
    3. crede-ma ca nu e f complicat.

      Ștergere
    4. da' ce segment de piata targetezi ?

      Ștergere
    5. orice segment. oseru e mereu surprinzator din punctul de vedere al cumparatorilor.

      Ștergere
    6. dincolo era mai ieftin...

      Ștergere
  10. "Sange pe perete in vis indica un avertisment. Exista o situatie pe care trebuie sa o confrunti. Nu poti s-o mai eviti." - ca sa citez pe altii care deslussesc visele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =)) da, da daca m-am trezit mai tre s-o confrunt?

      Ștergere
    2. n´auzi ca´i inefitabil? iti ei soarta intr´o mina, tamponu´n cealalta si inchizi ochii

      Ștergere
  11. M-ai facut sa zambesc. Ciudate vise ai :)

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate