luni, 14 ianuarie 2013

Sondaj cu puradei


Visul meu neîmplinit e să fiu ţigancă. Mi se pare că a fi ţigan e o chestie care-ţi dă ocazia să-ţi dezvolţi creativitatea. 

Aşa că, dacă aţi fi sau dacă sunteţi ţigani, ce oraşe v-ar inspira pentru numele puradeilor?

24 de comentarii:

  1. Rawalpindi/Rawalpinda - destul de originar.
    Brno/Brna - scurt si decis, transhumant.
    Johannesburg/Johannesburga - sonor si nobil.
    Liverpool/Liverpoola - in tendintele demogrfice actuale.
    Ar fi de interes, desi nu-s orase, Popocatepetl si Kilimanjaro, exotice si rafinate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi plac astea ultimele, da.

      Ștergere
    2. si io pa langa el, doamne-ajuta!

      Ștergere
    3. şi vorba lu dana nicolaescu: ştii tu... milf...

      Ștergere
  2. nu´mi vin decit d´astea simplutze, da´ de bucurie ca esti in viata nu pot sa ma abtin.

    deci in mod clar memfis, ca sigur sigur pe unu´de pe strada ta l´o chema elvis si mneah numa´de amoru´artei v´ati imbarliga.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt, sunt, da-s totusi mai putin vie decat anu trecut :(

      Ștergere
  3. lasa ba, nu te plange, cu neuronii e ca cu padurea tropicala, de vreo 50 de ani se tot duce pulii. n´apucam noi sa vedem :o))

    RăspundețiȘtergere
  4. mie întotdeauna mi-a plăcut cum sună Ouagadougou :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, plm, se vede ca esti un fals tigan. care cioara autentica ar pune asa un nume la copil? pana acu, cel mai plauzibil si mai misto mi se pare memfis.

      Ștergere
  5. timisoara
    caracas
    oravita
    washington
    chicago
    salt lake city
    del boca vista
    dallas
    simeria

    RăspundețiȘtergere
  6. Constanta

    la fel ca pe poeta.

    RăspundețiȘtergere
  7. castilion, florenta

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonim, Constanta ca pe otilia cazimir?

    Castilion mi se pare excelent, de bulibasa chiar.

    RăspundețiȘtergere
  9. bai desi e cam departe rau, da´daca as fi frun bulibasa i´as zice giacarta. Suna cumva ordinar da´are totusi si arta in ea. plm, ba pepe bucuresti sunca cumva neutral asa, nici metrosexual nu e.

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. sunca=suna (numa´la matz mi´e gandu´)

      plm atunci mergea un fel de denţălbucureşti si pe nepo´su oskar.

      Ștergere
  11. ceva autentic: Strehaia

    RăspundețiȘtergere
  12. nu, nu, de Sibiu, ca in "Mihai de RRominia"

    RăspundețiȘtergere
  13. Phoenix .... și pe sora lui, Arizona!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate