miercuri, 23 ianuarie 2013

Unforgiveness



La sugestia unui prieten virtual am văzut Unforgiven. Mi-a plăcut mult. Pe final, începând din momentul în care Clint ia prima duşcă de alcool până când îi omoară pe ăia în bar şi iese călare triumfal din oraş, am trecut printr-o stare de euforie tot mai intensă încât am şi ieşit din casă foarte hotărât. Mergeam pe trotuare tot mai accelerat de parcă trebuia să ajung undeva să încasez marele premiu la 6 din 49 şi, de exaltare, era să mă împiedic de nişte ghivece de alea mari de beton pe Napoca şi mai apoi să mă izbesc într-un cocalar care vorbea la un telefon imens lângă un jeep. M-a ţinut aproape o oră starea asta.


14 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. destept era ala de langa gipan, de vorbea la tableta.

      Ștergere
    2. da, ai vrea sa fii ca el, nu?

      Ștergere
    3. noi, ca oameni, tanjim mereu spre culmi

      Ștergere
  2. ăsta film tare, petroafe:

    http://observator.a1.ro/social/Miron-Cozma-il-provoaca-la-lupta-pe-actorul-Steven_75496.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sincer, n-am stiut ca l-am pierdut pe luceafar. incearca sa-l darami din pozitia aia! :)))

      Ștergere
    2. râdem noi, da ăsta şi cu marian nistor vor trăi 114 ani. dacă sunt în echilibru...

      Ștergere
    3. bai cimpoaca nu baga tot cate 2 comenturi identice de fiecare data! ai rabdare ca se aproba in plm.

      Ștergere
    4. nu bag, mă, că nu-s manelist, da cîcatu de casetă de răspuns nu mă autentifică din prima.

      Ștergere
    5. asteptam cronica la cozma unchained!

      Ștergere

Persoane interesate