joi, 14 februarie 2013

Cenuşăreasă pe viaţă



Prin semiîntunericul umed am zărit două siluete.  M-am apropiat şi am identificat  un tip împingând un scaun cu rotile în care era o tânără. Trecând pe lângă un second hand, iluminat parţial ca după ora închiderii, fata i-a cerut s-o împingă spre vitrină. Ajunsă  acolo a început să se uite la nişte pantofi. Mi-am dat seamă că niciodată nu am asociat handicapaţii ăştia din scaune cu rotile cu cumpăratul de pantofi sau haine. Ăştia nu poartă aceeaşi pantofi toată viaţa? Doar nu se tocesc. Iar mai frumos n-ai cum să fii dacă n-ai picioare, îmi pare rău pentru ei săracii, dar nici c-un scaun cu rotile din aur nu-i sigur ca se uită cineva la ei cu alte sentimente în afară de milă.


6 comentarii:

  1. Idee afacere: pantofi speciali pt handi, ceva din hartie ca pt raposati, f ieftini si sa dizolve in apa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ăştia...aproape ca ti-as dori, macar fro cativa ani sa simti ce-nseamna sa fii din "Ăştia". Si as avea exact atata mila cata minte ai tu...
    Te'n plm de imbecil,

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie că eşti vreun bozgor idiot, din ăla negru in cerul gurii,de poţi să scrii aşa ceva.
    Flit.

    RăspundețiȘtergere